English

دومین همایش مدیران عالی بانک مهر اقتصاد برگزار شد

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در دومین همایش مدیران عالی بانک در سال97 که با حضور معاونین و مدیران کل حوزه مرکزی و روسای ادارات امور شعب استانهای بانک برگزار شد.

دومین همایش مدیران عالی بانک مهر اقتصاد برگزار شد
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ سید ضیا ایمانی مدیر عامل بانک در ابتدای سخنان خود ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)؛ مرور عملکرد شش ماهه اول سال جاری و برنامه ریزی برای روزهای باقی مانده سال با توجه به شرایط اقتصادی موجود کشور را از اهداف اصلی این نشست برشمرد.

ایمانی تاکید کرد:اجرای طرح مهر ماندگار و طرح سود آوری بانک مباحث مهم و جدی در شش ماه دوم سال جاری است که امیدوارم با برنامه ریزی هدفمند و تلاش بیش از پیش کارکنان در انتهای سال مالی به تمامی دستاوردهای مد نظر برسیم.

وی در ادامه شرایط بانک را در حوزه مصرف و پرداخت تسهیلات مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به برنامه های از پیش تعیین شده توسط هیئت مدیره محترم بانک توانسته ایم تا پایان شش ماهه اول به بخش مهمی از اهداف بانک در زمینه منابع، مصارف و مطالبات که در بودجه پیش بینی شده بود دست پیدا کنیم.

مدیر عامل بانک از اهمیت مصارف و پرداخت تسهیلات در شش ماهه اول و سهم آن در سود آوری سخن به میان آورد و عنوان کرد:باید تلاش کنیم در روزهای باقی مانده سال با استفاده از سایر ابزارها وامکانات موجود به اهداف عالیه خود دست پیدا کنیم.

وی همچنین عملکرد بانک در حوزه مطالبات را رضایت بخش دانست و اظهار کرد : امیدوارم در پایان سال بتوانیم با توجه به خلاء های موجود در حوزه های درآمدی و هزینه ها با توجه به شرایط موجود اقتصادی و تحریم های ظالمانه ای که گریبانگیرکشوراست به وسیله برنامه ریزی های مدون صورت پذیرفته؛ بانک را به اهداف مورد نظر نزدیک نماییم.

مدیر عامل بانک در پایان با اشاره به موضوع خروج از بنگاه داری و دارایی های مسموم که از اولویت های بانک مرکزی و دولت می باشد اظهار امیدواری کرد تا در روزهای باقی مانده از سال جاری با شناخت موانع و نارسائیهای موجود در حوزه های فروش املاک و خدمات نوین بتوانیم به اهداف تعیین شده در بودجه نائل آئیم.

گفتنی است دومین همایش مدیران عالی بانک در سال 97 به بررسی عملکرد بانک و وضعیت استان ها و شعب کشور در شش ماهه اول سال جاری و همچنین تشریح سیاست ها و طرح جدید بهینه سازی عملکرد بانک در شش ماهه دوم سال اختصاص داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه