English

انجمن نابینایان کشور از مدیرعامل بانک صادرات ایران تقدیر کرد

انجمن نابینایان کشور همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت روز عصای سفید با اهدای لوحی به مدیرعامل بانک صادرات ایران، از حمایت‌های این بانک تقدیر کرد.

انجمن نابینایان کشور از مدیرعامل بانک صادرات ایران تقدیر کرد
به‌ گزارش‌ خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم، رئیس هیات مدیره انجمن نابینایان کشور از حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل بسترسازی این بانک برای ارائه خدمات بانکی به نابینایان تقدیر کرد. 

بنابراین گزارش، در بخشی از لوح اهدایی علی‌اکبر جمالی خطاب به حجت‌اله صیدی آمده است: «از اینکه با عمل خداپسندانه و خیرخواهانه با گشاده‌دستی و سخاوتمندی ما را در رسیدن به اهداف مقدس خود، یاری نموده‌اید، این لوح تقدیر؛ تقدیم محضر کریمانه شما می‌شود».

در این مراسم که با حضور برخی هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشور، در تالار ایوان شمس برگزار شد، اعضای رئیس هیات مدیره این انجمن به بیان نقطه‌نظرات و انتظارات این انجمن پرداخته و خدمات نظام بانکی به هموطنان نابینا و کم‌بینای کشور را مورد تقدیر قرار دادند.  

بانک صادرات ایران به دنبال پیشگامی در انجام رسالت‌های اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب و افزایش اثربخشی آن به این قشر عزیز با اختصاص ٢ باجه در شعب میدان هفت‌تیر و میدان فرهنگ یوسف‌آباد تهران، خدمات بانکی را برای هموطنان نابینا و کم‌بینا عملیاتی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه