English

توزیع بیش از ۴ هزار بن کارت از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب اردبیل

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر از توزیع بیش از 4 هزار بن کارت از سوی این بانک در نمایشگاه کتاب استانی اردبیل خبر داد.

توزیع بیش از 4 هزار بن کارت از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی با بیان این مطلب گفت: دومین نمایشگاه کتاب استانی در سال جاری در مرکز استان اردبیل با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از اول تا 6 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اردبیل، افزود: در این نمایشگاه 4 هزار و 500 بن کارت صادر و در میان بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.
مهدی اکرمی با تاکید بر اینکه این بانک به عنوان تنها بانک عامل نمایشگاه های کتاب استانی به ارائه نوین ترین خدمات بانکی می‌پردازد،افزود: تجهیزات نوین بانکی در نمایشگاه کتاب اردبیل نصب شده است و باجه مرکزی بانک شهر نیز در نمایشگاه با چندین کانتر، تمامی خدمات بانکی مورد نیاز را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های بانک شهر با اشاره به رضایتمندی علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی، از توزیع بن کارت‌های خرید کتاب از سوی این بانک در نمایشگاه های کتاب استانی خبر داد و تصریح کرد: به طور حتم، حمایت بانک شهر از این حوزه با توجه به اهمیت و مخاطبان بسیاری که دارد، می‌تواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشورمان داشته باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه