English

رئیس هیات مدیره بانک تجارت پاسخگوی مشتریان

علیرضا حاجعلی رئیس هیات مدیره بانک تجارت با حضور در مرکز ارتباط مشتریان این بانک پاسخگوی سهامداران، مشتریان و سایر ذینفعان بانک خواهد بود.

رئیس هیات مدیره بانک تجارت پاسخگوی مشتریان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، رئیس هیات مدیره این بانک روز شنبه سوم شهریور ماه در آستانه هفته دولت از طریق مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت  به شماره 1554 از ساعت 9 تا 10:30 صبح به سوالات مشتریان  سهامداران و دیگر ذینفعان  بانک پاسخ می دهد.

مشتریان تهرانی و مراکز استانها می توانند در بازه زمانی مذکور با شماره 1554 و سایر شهرستان ها با شماره 02188852200 تماس حاصل کنند.

کارشناسان مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای سال علاوه بر دریافت  انتقادات و پیشنهادات هموطنان با ارائه اطلاعات در خصوص خدمات گوناگون بانکی همچون کارت ، موبایل بانک ، اینترنت بانک،تلفن بانک و شرایط و نحوه دریافت تسهیلات ، به عنوان مشاور امین و دستیار بانکی مشتریان عمل می کنند. خدمات مرکز ارتباط مشتریان با هدف تسریع و تسهیل فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و آلودگی هوا به منظور تبدیل بانکداری شعبه محور به خدمت محور ارائه می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه