English

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ‌جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، نتیجه رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان را امنیت و سرافزاری امروز ایران اسلامی دانست.

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن کامل پیام محمدرضا قربانی به شرح زیر است:

«دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشورمان است که آموزه‌ها و پیام‌های  ارزشمند آن همچون گنجینه‌ای گران­بها در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی و حتی زندگی شخصی یکایک مردم ایران زمین راهگشا است و می­توان از آن بهره برد.

جنگ هشت ساله‌ای که بر مردم صبور، مومن و مقاوم ما تحمیل شد و غرور ناشی از این دفاع شرافتمندانه و مقدس ، عصر ما را به میراثی گرانسنگ و جاویدان مبدل کرد و صیانت از دستاوردی چنین ارزشمند ضامن پایداری ‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیز ما ایران خواهد بود.

بی شک اگر آن جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها نبود امروز توان مقابله با توطئه‌ها و فشارهای سنگین قدرت‌های استکباری را نداشتیم. ما به پشتوانه همان رشادت‌ها جایگاه خود را در جهان بعنوان کشوری قدرتمند تثبیت کرده‌ایم و امروزه قدرت های بزرگ جهان در عرصه های مختلف نمی توانند ما را نادیده بگیرد.

تکبیرهای الهی دلیرمردان و شهادت‌طلبان هشت سال دفاع مقدس امروز به فریاد های ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی مبارزان و آزادیخواهان جهان تبدیل شده و چشمه زلالی که از عمق جان جوانان شجاع رزمنده ایران جوشید اکنون در سرزمین‌های پهناور کشورهای اسلامی جاری است و شعله‌های ایمان و فداکاری بیداردلان، شراره بر کاخ‌های بیدادگران جهان افکنده است.

رسالت همه دستگاه‌ها برای شناساندن دفاع مقدس به عنوان یک امر فرهنگی سنگین است و دفاع مقدس نباید فقط به عنوان یک حادثه شکوهمند در ذهن‌ها باشد بلکه باید ثمره آن در مدیریت کشور استفاده شود.

اینجانب و همکاران ارزش آفرینم در خانواده بزرگ بانک دی بر خود مباهات می‌نماییم که افتخار خدمت در مجموعه‌ای را داریم که جای جایش عطرآگین به حضور ایثارگران، آزادگان و یادگاران شهدا است و وظیفه ما خدمت به این عزیزان و بزرگواران است و در سی و هفتمین سالروز این واقعه بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای مطهر جنگ تحمیلی پیمان می‌بندیم که راهشان را در سنگر های گوناگون به ویژه سنگر اقتصادی ادامه دهیم و تمام تلاش خود را برای پیروزی و سرافرازی ایران اسلامی به کار گیریم.

در پایان بار دیگر یاد و خاطره شهدا، ‌جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس را که نتیجه رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان،امنیت، آبادانی و سرافزاری کنونی ایران اسلامی است را گرامی می داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه