English

انتظار می رود جانشین پروری در بانک دی اجرایی شود

رئیس هیات مدیره بانک دی از شعب مطهری و نور ولیعصر(عج) و باجه بانک در بنیاد شهید و امور ایثارگران بازدید کرد.

 انتظار می رود جانشین پروری در بانک دی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک دی، رضا سهم دینی، رئیس هیات مدیره بانک دی، به همراه حسین ظریفی خامنه، معاون مالی و سرمایه گذاری و احمد حشمی پور، مشاور مدیرعامل و سرپرست اداره کل حوزه هیات عامل، ضمن حضور در شعب مطهری و نور ولیعصر (عج) و نیز باجه بانک دی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با همکاران و روسای این شعب دیدار کرده و به گفتگو نشستند.

سهم دینی در این دیدار ها با تاکید بر جانشن پروری در بانک گفت: تربیت مدیران آینده یکی از مهمترین راهکارهای توسعه سازمان ها است و از همکاران با تجربه و پیشکسوت انتظار می رود با انتقال دانش و تجربه به همکاران جوان، به موضوع جانشین پروری توجه ویژه ای کنند.

وی شناسایی افراد مستعد برای تقبل مسئولیت‌ مدیریت را هدف جانشین پروری عنوان و تصریح کرد: از مزایای جانشین پروری در سازمان، اطمینان از وجود مدیران مورد نیاز در آینده، ایجاد بستر و زمینه استفاده مؤثر از ظرفیت‌های کارشناسان مستعد و فراهم‌سازی امکان رشد و ارتقای شغلی کارشناسان است که روحیه رقابت سالم را تقویت می‌کند.

سهم دینی همچنین با تاکید بر تقویت بهداشت اعتباری خاطرنشان کرد: یکی از عوامل موثر در کنترل و کاهش مطالبات معوق و مشکوک الوصول در بانک، رعایت بهداشت اعتباری و اعتبارسنجی دقیق مشتریان قبل از اعطای تسهیلات است که انتظار هیات مدیره، رعایت این اصل توسط همه همکاران است.

رئیس هیات مدیره بانک دی در پایان تکریم مشتریان را رسالت هر یک از همکاران دانسته و اظهار کرد: از آنجا که همکاران شعب در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند، می توانند با تکریم و احترام به آن ها در افزایش وفاداریشان به بانک نقش آفرین باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه