English

رئیس حوزه خوزستان بانک شهر خبر داد

صدور ۵۰ هزار کارت شهروندی برای ساکنان منطقه آزاد اروند

رئیس حوزه خوزستان بانک شهر از صدور50هزار کارت شهروندی با عنوان "اروند کارت" برای ساکنان منطقه آزاد اروند خبرداد.

صدور 50 هزار کارت شهروندی برای ساکنان منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  مرکز  روابط عمومی بانک شهر ،  فرید جلالی عزیزپور با بیان این مطلب گفت: صدور اروند کارت برای ساکنان منطقه آزاد اروند یکی از اقدامات مهم بانک شهر است که این کارت حاوی اطلاعات زیادی از شهروندان، مدارک سجلی، اثبات سکونت در منطقه آزاد، تعریف خدمات خاص و ... است.

وی افزود: عمده سهام بانک شهر به شهروندان و شهرداری کلانشهرها اختصاص دارد و امیدواریم سهم شهر اهواز نیز با ورود شورای شهر جدید افزایش یابد.

جلالی عزیزپور خاطر نشان کرد: توسعه و عمران شهرها اولین مأموریت بانک شهر است که اعطای تسهیلات برای پل سازی، زیرگذر و تمام کارهای منجر به خدمت رسانی در سطح شهر را شامل می شود و توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری (اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو) دیگر وظیفه بانک شهر است که در این زمینه هم همیشه پیشگام بوده است.

وی ادامه داد: همه این خدمات بانک شهر به ارتقای رفاه عمومی شهروندان منجر می شود  و همچنین یکی از بهترین رشدهای منابع در بانک شهر خوزستان است و تا این لحظه هیچ گونه توقفی برای پرداخت تسهیلات به مشتریان دارای شرایط نبوده است.

جلالی عزیزپور در ادامه با اشاره به ارایه خدمات کامل بانکی به شهروندان در پیشخوان‌های شهرنت، گفت: استقرار پیشخوان‌های شهرنت گام بلندی در فعالیت‌های بانکی بود که رضایت بسیاری از شهروندان را به دنبال داشته است.

رئیس حوزه خوزستان بانک شهرافزود: شهروندان غرب کشور استقبال بسیار قابل توجهی از پیشخوان‌های شهرنت داشته اند و این امر موجب شده است که حوزه خوزستان بانک شهر همیشه در این خصوص در رتبه‌های برتر قرار داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه