English

دنیای شگفت انگیز بازی ها رایانه ای

بازی هایی که به قوت ابزارهایی همچون موبایل های هوشمند روز به روز در حال گسترش و توسعه هستند و توانسته اند بخش بسیار بزرگی از نوجوانان و جوانان را به خود جذب نمایند.

دنیای شگفت انگیز بازی ها رایانه ای

به گزارش خبرگزاری موج، زمانی که در آن قرار گرفته ایم را در نگاهی متفاوت می توانیم عصر بازی های دیجیتال بنامیم. بازی هایی که به قوت ابزارهایی همچون موبایل های هوشمند روز به روز در حال گسترش و توسعه هستند و توانسته اند بخش بسیار بزرگی از نوجوانان و جوانان را به خود جذب نمایند. در این میان شرکت های بین المللی توسعه دهنده انواع بازی های دیجیتال از این فرصت طلایی نهایت استفاده را کرده و با خلق سناریوهای جذب کننده موقعیت های مالی خوبی را برای خود ایجاد کرده اند. می خواهیم با برخی از این شرکت ها و برندهای مطرح در دنیا بیشتر آشنا شویم.

 

یوبی سافت

شخصیت ماریو و بازی قارچ ها یکی از بازی های نوستالوژی است که هم اکنون بر روی صفحه اصلی وب سایت این شرکت می توانیم تبلیغات نسخه های به روز شده آن را ببینیم. همین تصویر اولیه شما را برای لحظه ای بر روی وب سایت این شرکت و ایده جالب آن متوقف می کند که چگونه با تغییراتی شاید ساده و یک نگرش جدید می توان از یک بازی قدیمی پول سازی کرد. جالب اینجاست که این شرکت موفق که در حال حاضر سود بسیار قابل توجهی را به سهامداران خود ارائه می دهد در ابتدای راه خود یک شرکت خانوادگی بوده است که نتیجه فعالیت 5 برادر در کنار یکدیگر می باشد. پلت فرم موفق Rayman  در دهه 90 میلادی از فعالیت های این شرکت است. راه های جدید هیجان انگیز، همان چیزی است که یوبی سافت دنبال می کند.

Ubisoft_logo

 

برادران وارنر

یکی دیگر از بازی های نوستالوژی برای عموم بازی مبارزه یا همان کمبت می باشد. این بازی توسط بخش بازی سازی برادران وارنر طراحی و ارائه گردید. وقتی اهداف بالایی را از نقظه نظر مالی برای خود و شرکت در نظر می گیرد مجبور خواهید شد که با تفکر عمیقی به دنبال خلق آثاری ارزشمند و جهان گیر باشید. این همان هدفی است که شرکت برادران وارنر برای خود به تصویر کشیدند تا بازی هایی همچون ارباب حلقه ها و هری پاتر خروجی فعالیت آنها باشد. بازی هایی که با خلق مراحل بسیار هیجان انگیز و داستانی قوی توانستند بازاری بسیار پر سود را برای شرکت ایجاد نمایند.

WB

 

گوگل

در کنار تمامی شرکت های ارائه دهنده بازی بهتر است نگاهی به سیاست شرکت گوگل داشته باشید. لازم نیست حتما ارائه دهنده یک بازی باشید تا درآمد بسیار بالایی را به خوئ اختصاص دهید. گوگل با ارائه پلتفرم فروشگاهی خرید بازی توانسته است بخش قابل توجهی از درصد فروش بازی های رایانه ای را که مربوط به شرکت های مختلف در دنیای بازی می باشد به خود ارائه دهد. همین درصد مقداری است که در صدر جدول شرکت های سود ده در دنیای بازی قرار می گیرد.

ما در بخش بازی های دیجیتال به دنبال افراد و تیم های با انگیزه برای رشد و توسعه فرهنگ تولید بازی بر اساس فرهنگ کشور عزیزمان و به تصویر کشیدن آن برای تمامی دنیا هستیم.

google

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر