English

حضور هیات کوبایی در شرکت ملی شیمی کشاورز

هیاتی از متخصصان و بازرگانان و فعالین کوبایی در حوزه کشاورزی به‌ منظور آشنایی از فعالیت های صنعت تولید سموم کشاورزی، نباتی و دامی و شناخت بیشتر از تجربیات و ظرفیت های شرکت ملی شیمی کشاورزی و با هدف فراهم سازی فرصت همکاری های دوجانبه، از این شرکت بازدید کردند.

حضور هیات کوبایی در شرکت ملی شیمی کشاورز
به گزارش خبرگزاری موج

، هیات کوبایی با حضور در کارخانه شرکت ملی شیمی کشاورز در استان قزوین واقع در شهرک صنعتی الوند با روند تولید سموم کشاورزی ، نباتی و دامی و زیر ساخت های موجود در این کارخانه آشنا شدند.

همچنین در نشستی که با حضور مدیر عامل، مشاورین، مدیران ارشد و کارشناسان شرکت ملی شیمی کشاورز ، هیات کوبایی و نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید در خصوص زمینه‌های مختلف مرتبط با صنعت تولید سموم کشاورزی و دامی به تبادل نظر و گفتگو پرداخته شد.

هیات کوبایی که به دعوت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در ایران حضور دارند به منظور استفاده از تجربیات و دانش فنی شرکت ملی شیمی در زمینه های مرتبط با صنعت تولید سموم کشاورزی و دامی و نیز برای تامین نیازهای بازار کشور کوبا علاقه مند به همکاری هستند.

در این نشست هیات کوبایی ضمنِ استقبال از فراهم شدن فرصت های همکاری تجاری بازرگانان کوبایی با شرکت ملی شیمی کشاورز، استفاده از تجربیات و دانش فنی متخصصان شرکت ایرانی را برای تامین نیاز کشور کوبا را در راستای سیاست های کلان دو کشور در توسعه همکاری های دوجانبه عنوان کردند.

مدیران ارشد شرکت ملی شیمی کشاورز نیز در این بازدید ضمنِ تشریح فعالیت‌ها و معرفی محصولات تولیدی ، از آمادگی این شرکت برای اشتراک دستاوردها و انتقال دانش فنی و تأمین اقلام مورد نیاز کشور کوبا از جمله کود و سموم گیاهی و آفت‌کش‌ها توضیحاتی را ارائه دادند .

گفتنی است شــرکت ملــی شــیمی کشاورز با ماموریت گسترش کشاورزی پایدار و توسعه امنیت غذایی در کشور از طریق حفاظت و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی ، در زمینی به مساحت 13 هکتار در سال 1365 در شــهر صنعتــی البــرز قزویــن تاســیس شده است و بهره برداری از قیمت های مختلف کارخانه شامل تولید آفت کش های مایع و پودری با طراحی شرکت BAYER آلمان در سال 1371 آغاز گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه