English

خرید درب ضد سرقت از کارخانه+قیمت روز[-۱۴۰۲-۱۴۰۳]

در این مطلب شما را یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید انواع درب‌های ضدسرقت یعنی درسی آشنا می‌کنیم.

خرید درب ضد سرقت از کارخانه+قیمت روز[-1402-1403]
به گزارش خبرگزاری موج

 ، اگر به تاریخچه درب ضدسرقت نگاهی بیندازیم، متوجه خواهید شد که تاریخ ساخت این درب‌ها با ساخت توری‌های سیمی مقارن بوده است. در دهه 1860، یکی از کارمندان شرکت آمریکایی الک سازی، ایده ساخت پارچه‌ای سیمی که با رنگ پوشانده شود و روی پنجره‌ها را بگیرد به ذهنش خطور کرد. پس از عملی‌کردن این ایده، ساخت توری پنجره‌ها به‌قدری محبوب شد که این شرکت به تولیدکننده بزرگ محافظ برای درها و پنجره‌ها تبدیل شد.

هرچند که در ساخت درب‌های ضدسرقت امروزی دیگر از توری استفاده نشود؛ اما حفظ حریم خصوصی خانه و محافظت از اموال، باعث شد تا درب‌های ضدسرقت امروزی به شکلی مدرن‌تر و زیباتر تولید شوند. اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، خرید درب ضد سرقت از کارخانه می‌باشد. در ادامه شما را یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید انواع درب‌های ضدسرقت یعنی درسی آشنا می‌کنیم.

 

چرا خرید درب ضد سرقت اهمیت دارد؟

درب ضد سرقت یکی از لوازمی است که به امنیت و ایمنی ساختمان کمک زیادی می‌کند. از مزایای استفاده از درب ضد سرقت به جز افزایش امنیت و کاهش خطر سرقت می‌توان به عمر طولانی‌تر نسبت به درب‌های ساده، کاهش نفوذ صدا، داشتن طرح‌ها و جنس‌های متنوع به‌عنوان یک عنصر دکوراسیونی داخلی و بیرونی اشاره کرد.

برای خرید درب ضد سرقت، گزینه‌های مختلفی مانند خرید از فروشگاه‌های مختلف وجود دارد، اما باتوجه‌به شرایط اقتصادی فعلی کشور، خرید مستقیم درب ضدسرقت از کارخانه می‌تواند بهترین گزینه باشد. زیرا شما می‌توانید با حذف واسطه‌ها بهترین هزینه را داشته باشید.

مزایای خرید درب ضد سرقت از کارخانه

ازآنجایی‌که دلایلی مانند حذف واسطه‌ها و یا هزینه‌های حمل‌ونقل و مسائل جانبی می‌تواند بر قیمت هر محصولی از جمله درب ضدسرقت اثرگذار باشد؛ ازاین‌رو بهترین روش خرید از مراکز تولیدی یا کارخانه‌ها است.

در واقع، شما می‌توانید با خرید مستقیم از کارخانه، هزینه‌های واسطه‌گری را کاهش دهید و در نتیجه درب ضد سرقتی را با قیمت مناسب‌تری بخرید همچنین خرید مستقیم از کارخانه به شما این امکان را می‌دهد تا کیفیت درب را به طور مستقیم از تولیدکننده بخواهید، بنابراین می‌توانید درب ضد سرقتی را باکیفیت بهتری خریداری کنید.

علاوه بر این، در صورت خرید درب ضدسرقت از کارخانه، شما به گزینه‌های بیشتری برای خرید دسترسی دارید و می‌توانید از بین آنها بهترین انتخاب را داشته باشید. البته لازم به ذکر است که درصورتی‌که از کارخانه خارج از شهر خود درب ضدسرقت را سفارش دهید، باید هزینه حمل‌ونقل را نیز متقبل شوید که ممکن است هزینه‌هایی را برای شما به همراه داشته باشد.

در مجموع، برای خرید درب ضد سرقت از کارخانه، باید به‌دقت بررسی‌های لازم را انجام داده و باتوجه‌به شرایط مالی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

نکات مهم برای خرید درب ضد سرقت از کارخانه

برای خرید درب ضد سرقت از کارخانه باید به مواردی توجه کرد. به طور مثال، یک درب ضدسرقت خوب باید بر اساس استانداردهای ایمنی مانند استاندارد EN 1627-1630 ساخته شده باشد. این استانداردها ویژگی‌هایی همچون سطح مقاومت در برابر ضربه، بریدگی و حرارت را تعیین می‌کنند.

همچنین درب ضدسرقت باید از متریال مقاوم و باکیفیت ساخته شده باشد. موادی همچون فولاد، پی‌وی‌سی و چوب معمولاً در ساخت درب ضدسرقت به کار می‌روند. طراحی یک درب ضدسرقت باید جذاب باشد و با دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار سازگاری داشته باشد.

در آخر باید بگوییم که قبل از خرید درب ضدسرقت از کارخانه، مطمئن شوید که شرکت سازنده برای کیفیت و ایمنی درب به شما ضمانت‌نامه و یا گارانتی ارائه می‌دهد و برای اطمینان از نصب صحیح و درست این نوع درب‌ها، بهتر است از تیم نصب تخصصی آن کارخانه کمک بگیرید.

باتوجه‌به این موارد، می‌توانید با خیال راحت از مزایای خرید درب ضدسرقت از درسی استفاده کنید و امنیت ساختمان خود را ارتقا دهید.

 

خرید درب ضدسرقت‌ دُرسی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت

مجموعه دُرسی به‌عنوان یکی از مراکز تخصصی جهت مشاوره، خرید، حمل‌ونقل و نصب درب ضدسرقت در ایران، چند سالی است که در خدمت مشتریان عزیز در سراسر ایران است. یکی از مزیت‌های خرید از دُرسی، حذف واسطه‌ها یا به‌عبارت‌دیگر خرید درب ضد سرقت از کارخانه به‌صورت مستقیم است. به همین دلیل قیمت انواع درب‌های ما از بسیاری از فروشگاه‌ها کمتر است.

دُرسی از معدود برندهایی است که علاوه بر فروش درب‌های ضدسرقت به‌صورت حضوری و آنلاین، توان دپو تعداد زیادی از این کالا (بالای ۸۰۰ لنگه) را دارد. در واقع دُرسی مرکزی برای فروش انواع درب‌های ضدسرقت و دپوی این درها برای تولیدکنندگان آن نیز است.

هر چند که کارخانه مرکزی دُرسی در تهران قرار دارد؛ اما مشتریان ما از سراسر ایران می‌توانند با مراجعه به سایت www.doorc.ir، سفارش‌های خود را برای ما ارسال کنند و دراسرع‌وقت تحویل بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه