English

معرفی بهترین موسسات برای قبولی در تیزهوشان!

در این مطلب قصد داریم مزایا و اهمیت تحصیل در مدارس برتر را بررسی نماییم و سپس راهکارهای قبولی در تیزهوشان را به شما آموزش دهیم و در پایان با دلیل و مدرک، بهترین موسسه برای قبولی در تیزهوشان را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

معرفی بهترین موسسات برای قبولی در تیزهوشان!
به گزارش خبرگزاری موج

، آزمون مدارس استعدادهای درخشان که در ایران با عنوان تیزهوشان و سمپاد نیز شهرت دارد، هر ساله در اواخر خردادماه و یا اوایل تیرماه برگزار می‌شود و پذیرفته شدگان در این آزمون می‌توانند مقطع تحصیلی بعدی خود را در این مدارس بگذرانند. با توجه به تحلیل‌ها و بررسی‌های صورت گرفته، سطح آزمون تیزهوشان هر ساله بالاتر از سال قبل می‌رود و پیش‌بینی می‌شود که همچون آزمون سراسری کنکور، سبک سوالات مفهومی شود؛ به همین دلیل اگر دانش آموزان تنها به کتاب و جزوه مدرسه اکتفا نمایند، عملا شانسی برای قبولی نخواهند داشت. این موضوع باعث شده است که بحث شرکت در کلاس آمادگی تیزهوشان بسیار داغ شود.

 

موسسات

در این مطلب قصد داریم مزایا و اهمیت تحصیل در مدارس برتر را بررسی نماییم و سپس راهکارهای قبولی در تیزهوشان را به شما آموزش دهیم و در پایان با دلیل و مدرک، بهترین موسسه برای قبولی در تیزهوشان را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

اهمیت تحصیل در مدارس برتر!

تحصیل در مدارس برتر به ویژه مدارس تیزهوشان، مزایای زیادی برای دانش آموزان دارد. این مدارس از امکانات و تجهیزات آموزشی پیشرفته‌تری برخوردار هستند و از اساتید مجرب و باتجربه‌ای بهره می‌برند. علاوه بر این، مدارس تیزهوشان برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای برای پرورش استعدادهای دانش آموزان دارند.

70% رتبه‌های برتر کنکور از مدارس تیزهوشان بوده اند!!!

طبق آمارهای منتشر شده، 70% از رتبه‌های برتر کنکور در سال گذشته از مدارس تیزهوشان هستند. این آمار نشان می‌دهد که تحصیل در مدارس تیزهوشان می‌تواند شانس موفقیت دانش آموزان در کنکور را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این آمار آنجایی جالب‌تر می‌شود که شما بدانید 20% نفرات برتر کنکور در مدارس غیرانتفاعی برتر که تقریبا هم سطح مدارس تیزهوشان هستند، تحصیل می‌کردند؛ به عبارت دیگر سهم مدارس عادی از نفرات برتر حتی کمتر از تعداد انگشتان دست بوده است!

بنابراین اگر قصد تحصیل در رشته و دانشگاه‌های برتر را دارید، حتما در یک مدرسه خوب تحصیل کنید. شما با تحصیل در مدارس برتر از شرکت در کلاس‌های کنکور و گرفتن مشاور تحصیلی و سایر موارد بی‌نیاز خواهید شد.

نحوه ورود به مدارس برتر چگونه است؟

اکثر مدارس برتر به ویژه تیزهوشان، دارای آزمون ورودی و شرط معدل هستند. شرط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ورودی هفتم داشتن نمره خیلی خوب در تمامی دروس (به استثنای یک درس که می‌توانید نمره خوب داشته باشید) است. شرط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ورودی دهم نیز دارا بودن معدل بالای 19 است. هنگام ثبت نام شما باید سه اولویت خود را برای مدارس تیزهوشان انتخاب کنید و در صورتی که امتیاز و تراز حضور در آن مدرسه را کسب نمایید، می‌توانید در آن مدرسه ثبت نام کنید.

در ادامه راهکارها و توصیه‌هایی که برخی از مشاورین، دبیران و نفرات پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان داشته اند، با شما به اشتراک گذاشته ایم:

  • برنامه ریزی دقیق: یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در آزمون تیزهوشان، داشتن یک برنامه ریزی دقیق است. دانش آموزان باید با توجه به شرایط خود، یک برنامه ریزی جامع و مدون تهیه کنند و بر اساس آن پیش بروند.
  • افزایش مهارت تست زنی: مهارت تست زنی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان به آن نیاز دارند. دانش آموزان باید با حل تمرین و تست‌های زیاد، مهارت تست زنی خود را افزایش دهند.
  • شرکت در آزمون شبیه ساز: شرکت در آزمون شبیه ساز تیزهوشان، یکی از بهترین راه‌ها برای سنجش آمادگی دانش آموزان برای آزمون تیزهوشان است. دانش آموزان باید با شرکت در آزمون‌های شبیه ساز، نقاط ضعف خود را شناسایی کنند و برای رفع آن‌ها اقدام کنند.

 

مدارس برتر

 

  • ثبت نام در کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان: ثبت نام در کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان، می‌تواند به دانش آموزان کمک کند تا مباحث و سرفصل‌های آزمون ورودی را آموزش ببینند و با تکنیک‌های حل سوالات آشنا شوند. با توجه به اینکه بخش برای دانش آموزان پایه ششم تمامی آزمون شامل مباحث هوش و استعداد تحلیلی است و برای دانش آموزان پایه نهم نیمی از سوالات مربوط به هوش و استعداد تحلیلی است، شرکت در کلاس‌ها و یا خرید دوره هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

مدارس تیزهوشان

 

ویژگی‌های بهترین موسسات برای قبولی در تیزهوشان چیست؟

اگر بخواهید در کلاس آمادگی آزمون تیزهوشان شرکت نمایید، موسسات، آموزشگاه‌ها و مراکز علمی مختلفی وجود دارند که شاید انتخاب از بین آن‌ها کار دشواری باشد؛ به همین دلیل معیارها و ویژگی‌های که باید به آن توجه داشته باشید را با هم بررسی می‌کنیم. بهترین موسسات برای قبولی در تیزهوشان، دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • اساتید مجرب و متخصص: اساتید این موسسات باید از دانش کافی در زمینه تدریس مطالب آزمون تیزهوشان برخوردار باشند و متخصص در آن زمینه باشند. برخی از موسسات برای اینکه هزینه کمتری را به معلم بپردازند از دبیران بازنشسته و یا تازه کار که کیفیت لازم را ندارند، استفاده می‌کنند.
  • برنامه ریزی دقیق: یک موسسه برتر در زمینه تیزهوشان باید برنامه ریزی دقیق و مدونی برای آموزش دانش آموزان داشته باشند؛ به گونه‌ای که دانش آموزان بتوانند در طول سال تحصیلی بدون اینکه فشار زیادی را متحمل بشوند، مباحث را بیاموزند.
  • آزمون شبیه‌ساز استاندارد: یک آموزشگاه خوب باید آزمون‌های شبیه ساز با کیفیت و استانداردی را برای دانش آموزان برگزار کنند. همچنین تحلیل آزمون برای دانش آموزان نیز باعث می‌شود که آن‌ها به نقاط قوت و ضعف خود پی برده و در جهت برطرف کردن نقاط ضعف خود اقدام نمایند.
  • مشاور و پشتیبان تحصیلی: داشتن مشاور و پشتیبان تحصیلی در موسسات باعث می‌شود تا دانش آموزان با یک برنامه ریزی اصولی پیش بروند و خانواده‌ها در جریان فعالیت‌های دانش آموز خود قرار بگیرند.
  • آمار قبولی بالا: معمولا موسسات برتر در زمینه تیزهوشان، باید آمار قبولی خوبی در آزمون سال‌های گذشته داشته باشند.
  • هزینه مناسب در ازای امکانات ارائه شده: بدیهی است که هر چه امکانات بیشتری به شما ارائه شود، هزینه کلاس بالاتر خواهد رفت؛ بنابراین شما می‌‌بایست هزینه آموزشگاه‌های مختلف را در ازای خدمات و میفیتی که به شما ارائه می‌دهند، بسنجدید و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین موسسه برای قبولی در تیزهوشان، موسسه موفقیت؟!

اگر جستجویی در اینترنت داشته باشید و نظر افراد مختلف را جویا شوید، به چند گزینه محدود خواهید رسید. با بررسی‌های صورت گرفته و نظرسنجی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت واقع در خیابان پاسداران شهر تهران، در حال حاضر بهترین موسسه برای قبولی در تیزهوشان است. این موسسه جز معدود آموزشگاه‌هایی است که به طور تخصصی در زمینه آزمون ورودی مدارس برتر فعالیت دارد و به همین دلیل تنها در چهار مقطع پنجم، ششم، هشتم و نهم پذیرش دارد.

اساتید و مدرسین موسسه موفقیت همگی سابقه تدریس در مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر را داشته اند و به خوبی با ذهنیت طراحان سوال آشنا هستند. شما با ثبت نام در کلاس‌های آموزشی موسسه موفقیت علاوه بر آموزش هر آنچه که برای شرکت در کلاس تیزهوشان نیاز دارید، از خدمات دیگری همچون آزمون شبیه ساز به همراه تحلیل، مشاوره و پشتیبان تحصیلی، جزوه جامع تیزهوشان، جلسات مشاوره خانوادگی و ... اشاره نمود.

همچون سال‌های اخیر، در آزمون برگزار شده امسال نیز موسسه موفقیت با آمار قبولی 83% در پایه ششم به هفتم و همچنین 76% در پایه نهم به دهم، توانست به عنوان بهترین موسسه برای قبولی در تیزهوشان انتخاب شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان پیش از ثبت نام در کلاس‌ها با شماه تلفن 22891840-021 تماس بگیرید و یا به وب سایت WWW.AMOOZESHCENTER.COM مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

اگر شما نیز قصد دارید در آزمون تیزهوشان قبول شوید، توصیه می‌کنیم که از راهکارهای ذکر شده در این مقاله استفاده کنید. همچنین می‌توانید با ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان موسسه موفقیت، شانس قبولی خود را افزایش دهید. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را کسب نموده باشید. شما می‌توانید دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بخش نظر شما با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه