English

بهترین هدیه تبلیغاتی یلدا از نظر کارمندان

شب یک بهانه بسیار مناسب برای دور هم جمع شدن خانواده‌ها؛ اعضای شرکت و سازمان به شمار می‌رود، همین امر نیز باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها برای خوشحالی کارکنان و یا حتی مخاطبین خود به مناسب این جشن هدیه‌های متنوعی را در نظر بگیرند.

بهترین هدیه تبلیغاتی یلدا از نظر کارمندان
به گزارش خبرگزاری موج

، شب یلدا یا همان شب چله یکی از باشکوه‌ترین شب‌هایی است که در بین تمامی ایرانیان محبوبیت بسیار زیادی داشته و خواهد داشت. این شب که به عنوان اولین شب زمستان نیز شناخته می‌شود یک جشن کهن است که برای تمامی کسب و کار بهترین موقعیت ارائه هدیه تبلیغاتی می‌باشد.

این شب یک بهانه بسیار مناسب برای دور هم جمع شدن خانواده‌ها؛ اعضای شرکت و سازمان به شمار می‌رود، همین امر نیز باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها برای خوشحالی کارکنان و یا حتی مخاطبین خود به مناسب این جشن هدیه‌های متنوعی را در نظر بگیرند.

بر آنیم تا در کنار هم یلدایی داشته باشیم گرم‌تر و باشکوه‌تر از همیشه. هدیه‌ها همیشه بهترین حاملان عشق و دوستی ما بوده‌اند و چه بهانه‌ای بهتر از یلدا. هدایای تبلیغاتی یلدا که در این شب‌ سرد همچون هیزمی در آتش، یخ‌های قلب همراهانتان را آب می‌کند.

برای انجام هر اقدام، تعریف یک چرایی محکم، مهمترین مرحله کار است.یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های هدیه تبلیغاتی شب یلدا برای کارمندان ایجاد حس ارزشمندی در آن‌ها می‌باشد، علاوه بر این موضوع این هدیه‌ها به نوبه خود می‌توانند وفاداری کارکنان را نیز افزایش دهند. انواع هدایای نفیس تبلیغاتی می‌تواند در این راه شما را یاری رساند.

 

ویژگی‌هایی که هدیه شب یلدا برای کارمندان باید داشته باشد

همان طور که گفته شد شب یلدا در دسته مراسم اصلی و مهم تمامی ایرانی جای گرفته است، سازمان‌ها به راحتی می‌توانند با هدایای کوچک و نفیس بلندترین شب سال را در کنار کارمندان خود جشن بگیرند.

 

هدیه یلدا

هدایای تبلیغاتی برای کارمندان به راحتی می‌تواند باعث ایجاد تعامل بهتر در میان کارمندان با مسئولین کسب و کار شود. در صورتی که شما قصد دارید بهترین هدیه را برای کارمندان خود در این شب به یاد ماندنی خریداری کنید بهتر است ویژگی‌های زیر را در آن لحاظ کنید یا این مطلب را مطالعه کنید:

  • انتخاب هدایای اختصاصی

بدون شک در تمامی سازمان‌ها کارمندان می‌توانند شامل آقایان و خانم‌ها در رده سنی‌های مختلف باشند، در نتیجه بهتر است به این فاکتور توجه ویژه‌ای داشته باشید. با در نظر داشتن این عامل می‌توانید کاربردی‌ترین هدیه تبلیغاتی شب یلدا را خریداری کنید.

به عنوان مثال هدایای تبلیغاتی شب یلدا برای خانم‌ها شامل ست چرم زنانه، صنایع دستی و... هستند، این در حالی است که این هدایا برای آقایان می‌تواند متفاوت باشد. انتخاب هدیه اختصاصی نشان دهنده ارزش قائل شدن شما نسبت به تمامی کارمندان خواهد بود.

  • شخصی سازی هدیه

در صورتی که سازمان شما از یک نام تجاری منحصر به فرد برخوردار است شما می‌توانید این نام را بر روی هدایای که به کارمندان ارائه می‌دهید استفاده کنید تا بتوانید میزان تأثیرگذاری آن را افزایش دهید. تنها کافی است با کیفیت بالا نام و یا لوگوی برند خود را بر روی هدایای چاپ و یا حک کنید.

  • توجه به هدیه شب یلدا برای مدیران

سیستم تمامی ادارات و سازمان‌ها دارای رتبه بندی مختص به خود می‌باشد. این رتبه بندی به خودی خود می‌تواند در روند خرید بهترین هدیه تبلیغاتی شب یلدا به شما کمک کند. بهتر است در صورتی که شما قصد دارید برای مدیران و یا کارمندان خاص خود هدیه خریداری کنید گزینه‌های رسمی‌تری اعم از ست چوبی، ست‌های دیجیتالی، ست صنایع دستی رسمی‌تری را در نظر بگیرید.

به این نکته توجه داشته باشید هر چه شما برای خرید این هدیه دقت بالاتری را به خرج دهید بدون شک تأثیر بسیار بیشتری را نیز می‌توانید مشاهده کنید. هدیه‌ای که شما خریداری می‌کنید القا دهنده ارزش و احترامی است که برای کارمندان خود قائل هستید. 

ایده‌های جذاب کارمندی برای هدایای سازمانی شب یلدا

یکی از چالش‌هایی که بسیاری از سازمان‌ها با آن روبه‌رو می‌شوند خرید هدایای شب یلدا برای کارمندان می‌باشد. در ادامه قصد داریم شما را با ایده‌های جذاب برای خرید روبه‌رو کنیم:

  • ماگ یا فنجان برای کارمندان

ماگ یکی از کاربردی‌ترین و بهترین هدیه‌ای است که شما می‌توانید برای کارمندان خود خریداری کنید. کارمندانی که در طول روز چای و یا قهوه نیاز دارند می‌توانند با هر بار استفاده از این هدیه به یاد شما باشند. خرید ماگ و یا فنجان در کنار طرح یلدایی و لوگوی برند می‌تواند یک ایده جذاب برای کارمندان به شمار رود.

 

 

هدیه یلدا

 

  • ست لوازم اداری و یا ست رومیزی

ست لوازم رومیزی و یا ست لوازم اداری در حقیقت یک مجموعه بسیاری کاربردی برای تمامی کارمندان به شمار می‌رود. این ست با داشتن تمامی لوازم کاربردی و داشتن یک ظاهر بسیار زیبا می‌تواند بهترین هدیه شب یلدا برای کارمندان باشد.

این مجموعه شامل تقویم رومیزی با لوگوی مختص سازمان، زیردستی، جا خودکار، نگه دارنده برگه، جعبه دستمال کاغذی و.... می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به نیاز کارمندان خود به سراغ خرید این ست نفیس بروید و رضایت را در چشمان آن‌ها مشاهده کنید.

  • ست خودکار و روان نویس

بدون شک تمامی ما می‌دانیم اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم مختص به تمامی کارمندان خودکار و روان نویس می‌باشد. شما می‌توانید برای چاشنی کار بر روی خودکار نام گیرنده را حک کنید تا منحصر به فرد نشان داده شود. این ست شامل دو تا سه عدد خودکار و یا روان نویس با ظاهر شکیل و کیفیت بالا می‌باشد. شما می‌توانید این ست را در جعبه‌های شکیل خریداری کنید.

  • صنایع دستی

صنایع دستی که یک هدیه اصیل نیز به شمار می‌رود می‌تواند از دیگر گزینه‌های جذاب برای خرید هدیه شب یلدا برای کارمندان به شمار رود.

  • ست چوبی

از دیگر هدایای تبلیغاتی مناسب برای کارمندان می‌توان به خرید ست چوبی اشاره کرد. این محصولات در کنار کاربرد بالایی که دارند می‌توانند در معرض دید مخاطب قرار گیرند و ماندگاری را در ذهن ایجاد کنند.

محصولاتی اعم از ساعت رومیزی چوبی، انواع ست رومیزی و اداری، استند موبایل، ساعت رومیزی چوبی، فلاسک دو جداره، ساعت رومیزی، گلدان تراریوم، جامدادی رومیزی، ماگ و... همگی در این دسته جای گرفته‌اند

نکات ضروری خرید هدایای شب یلدا برای کارمندان

هدیه شب یلدا باید با هدف خوشحال کردن کارمند و کاربردی بودن آن برای وی خریداری شود. در نتیجه در هنگام خرید بهترین هدیه شب یلدا برای کارمندان با در نظر گرفتن نکات جزئی می‌توانید به هدف خود برسید. این نکات عبارت‌اند از:

  • در نظر داشتن جنسیت کارمندان
  • در نظر داشتن گروه سنی کارمندان خود
  • در نظر داشتن نیازهای کارمندان و خرید یک هدیه کاربردی
  • شغل گیرنده از دیگر نکاتی است که در این راه باید به آن دقت داشته باشید، بهتر است هدیه‌ای را خریداری کنید که با شغل گیرنده در ارتباط باشد تا بتواند با کاربرد از آن همیشه به یاد شما باشد.

 

لوازم اداری

سخن آخر

شب یلدا یکی از مراسم‌های ملی ایران به شمار می‌رود که با ارائه هدیه به کارمندان خود  در این شب می‌توانید خاطره بسیار به یاد ماندنی را ایجاد کنید. امروزه بسیاری از سازمان‌ها برای مخاطبین و کارمندان خود هدیه‌های متنوعی را با توجه به نیاز آن‌ها خریداری می‌کنند تا بتوانند تأثیرات مثبتی را در ذهن کارمندان خود ایجاد کنند.

هدیه تبلیغاتی در واقع یک شیوه از برند سازی در روند حیات کسب و کار است، با سفارش هدیه‌های تبلیغاتی لاکچری، شما معرفی خلاق‌تر، خاص‌تر و جدیدتری را خواهید داشت.

بدون شک در هنگام تهیه هدیه شب یلدا ممکن است با سردرگمی مواجه شوید که چه وسیله‌ای را به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی شب یلدا برای کارمندان خریداری کنید. این مطلب با ارائه نکات و حتی ایده‌های جذاب سعی در خرید آسان‌تر شما کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه