English

سیگار الکترونیکی بهتر است یا ویپ؟

ما در این مقاله از روکوویپ قصد داریم انواع ویپ و سیگار الکترونیک ارزان باکیفیت را بررسی کنیم و توضیح دهیم کدامیک از این موارد می تواند گزینه بهتری برای شما باشد.

سیگار الکترونیکی بهتر است یا ویپ؟

به گزارش خبرگزاری موج، ویپ یا سیگار الکترونیک ارزان وسیله ای شبیه به سیگار است، دلایل زیادی برای ویپ کردن وجود دارد، اما مهمترین آنها ترک سیگار است. انواع بی شماری و کیفیت های مختلف ویپ در بازار وجود دارد، بنابراین می تواند این موضوع کمی دشوار باشد که خرید کدام برای ما بهتر است. ما در این مقاله از روکوویپ قصد داریم انواع ویپ و سیگار الکترونیک ارزان باکیفیت را بررسی کنیم و توضیح دهیم کدامیک از این موارد می تواند گزینه بهتری برای شما باشد.

آیا ویپ و سیگار الکترونیک مضر است؟

قبل از هرچیزی باید بدانید که آیا استفاده از این وسایل مضر است یا خیر. هنوز تحقیقات کاملی در مورد اثرات استفاده از ویپ ، سیگار الکترونیک ارزان و تاثیرات آن روی بدن انجام نشده است. بر اساس گزارشات روزنامه گاردین ویپ ها و سیگارهای الکترونیکی خطر استعمال دخانیات را تا 95 درصد کاهش می دهند، که باعث می شود بسیار کمتر از سیگارهای تنباکو دار مضر باشند. ولی زیادی روی در استفاده آن ها نیز می تواند مضراتی داشته باشد.

مایع مورد استفاده برای بخار کردن یا جویس موجو در ویپ و سیگار الکترونیک ارزان حاوی دو ماده اصلی است: گلیسیرین گیاهی و پروپیلن گلیکول، که هر کدام به طور جداگانه توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مجوز دارند. در ضمن از PG در مواد غذایی و بهداشتی دیگر استفاده می شود که این نشان می دهد ضرری برای بدن ندارد. برای خرید جویس مخصوص ویپ و سیگار الکترونیک ارزان می توانید به وب سایت روکوویپ مراجعه کنید و قیمت جویس را مشاهده کنید.

ویپ چیست؟

ویپ یک دستگاه الکترونیکی است که بخاطر مایع جویسی که در آن وجود دارد باعث تولید بخار زیادی می شود و به مخاطب حس سیگار کشیدن را القا می کند. یعنی طراحی آن به این شکل است که شما مایع جویس را درون مخزن ویپ خود می ریزید و دستگاه با دادن گرما باعث بخار شدن مایع می شود که همین موضوع حس سیگار کشیدن را به فرد می دهد. ویپ از اجزایی مثل باتری، مایع ویپ، مخزن، دهانه، گرما دهنده و سیم تشکیل شده است. قیمت جویس در فروشگاه روکوویپ کاملا مناسب تر از دیگر فروشگاه ها است.

سیگار الکترونیکی چیست؟

برندهای مختلف دنیا انواع سیگار الکترونیک ارزان را در اندازه و مدل های مختلفی طراحی و تولید می کنند. طراحی آن ها به این شکل است که اکثر آن ها دارای یک مخزن برای قرار گرفتن جویس و یک باتری و المنت است که بتواند مایع درون دستگاه را به بخار تبدیل کند. جویس موجود در سیگار الکترونیک ارزان دارای نیکوتین است. برای خرید انواع سیگار الکترونیک ارزان و ویپ با بهترین قیمت و طراحی های جدید و شیک می توانید وارد وب سایت روکوویپ شوید.

 

ویپ

ویژگی های استفاده از دستگاه ویپ

  • استفاده از دستگاه ویپ هیچ بویی ندارد

استعمال دخانیات باعث ایجاد بوی سیگار می شود که باعث ایجاد مزاحمت برای افرادی می شود که در این نزدیکی هستند. ولی جویس از موادی تشکیل شده است که هنگام استفاده از ویپ یا ویپینگ کردن هیچ بویی در اطراف شما ساطع نخواهد شد در واقع این مایع کاملا بدون بو است.

  • کاهش پیداکردن مصرف سیگار یا تنباکو

اگر بخواهیم مشکل ناشی از مصرف دخانیات را اشاره کنیم، باید گفت که استفاده از آن منجر به تخریب و آلودگی محیط زیست می شود و همچنین آسیب رساندن به خانواده و اطرافیان ما. وقتی فردی از دستگاه ویپ استفاده می کند مصرف تنباکو آن شخص نیز کاهش پیدا می کند و به دلیل بدبو بودن این مایع هیچ گونه آسیبی از ویپینگ کردن به محیط زیست وارد نمی شود. سیگار و تنباکو حاوی 4000 ماده سمی و شیمیایی است که می تواند باعث سرطان در بدن انسان شود. در حالی که استفاده از ویپ و سیگار الکترونیک ارزان به خاطر جویس موجود در دستگاه هیچ گونه مواد شیمیایی خطرناکی وارد بدن شما نمی شود.

 

ویپ 1

 

  • جویس دارای طعم های متفاوتی است

سلایق مردم متفاوت است. به همین دلیل می توانند از جویس های مختلف استفاده کنند زیرا سازندگان و تولیدکنندگان این مایعات آنها را در چندین طعم عرضه می کنند. برای خرید بهترین نوع جویس و مشاهده قیمت جویس می توانید به وب سایت روکوویپ مراجعه کنید.

سیگار الکترونیک چه خصوصیاتی دارد؟

با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده و نتایج به دست آمده نمی توان به طور قطع گفت که استفاده از سیگار الکترونیک به ترک سیگار سنتی کمک می کند. زیرا استفاده از سیگارالکترونیک ارزان در برخی افراد نتیجه معکوس داشته است. زیرا برخی افراد در مکان هایی که کشیدن سیگار ممنوع است از سیگار الکترونیکی و در جاهای دیگر از سیگار سنتی استفاده می کنند.

چندین منتقد موضوع وابستگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به نیکوتین در سیگار الکترونیک ارزان را مطرح کرده اند. در دراز مدت، نیکوتین موجود در این سیگارها می تواند باعث آسیب دائمی به ریه ها یا حتی بیماری های جدی تری مانند سرطان ریه شود. این به این دلیل است که سیگارهای الکترونیکی باعث تنفس سریع و عمیق می شوند که خطر حمله قلبی را افزایش می دهد.

ویژگی های برتر دستگاه ویپ نسبت به سیگارهای الکترونیک

  • دود سیگار الکترونیک ارزان حاوی مقدار زیادی نیکوتین سمی است، که می تواند رشد مغز را در جوانان و کودکان کند کند. هنگام استفاده از ویپ، می توانید جویس بدون نیکوتین مورد علاقه خود را انتخاب کنید که این موضوع باعث بهتر بودن دستگاه ویپ نسبت به سیگار الکترونیک ارزان است

  • استفاده از سیگار الکترونیک ارزان به دلیل مایعی که در آن وجود دارد می تواند سرطان زا باشد. زیرا این مایعات حاوی مواد شیمیایی مانند ترکیبات فوق العاده، فلزات سنگین و دی استیل هستند. اما همانطور که قبلا ذکر شد، مواد مورد استفاده در تهیه جویس که یک مایع درون ویپ است، کاملا از مواد گیاهی تشکیل شده است که هیچ ضرری برای ویپینگ کردن وجود ندارد

  • وقتی که مایع سیگار الکترونیک ارزان موقع استفاده با سطح پوست انسان تماس برقرار کند باعث به وجود آمدن انواع بیماری های پوستی در افراد نوجوان به خصوص خردسال می شود. ولی مواد تشکیل دهند جویس موجود در ویپ از هیچ ماده مضر شیمیایی ساخته نشده است و ترکیبات آن همانطور که گفتیم کاملا گیاهی است.

 

ویپ 2

 

  • جویس موجود در ویپ از چه موادی تشکیل شده است؟

    جویس مایعی است که در دستگاه ویپ باعث ایجاد بخار می شود. بسیاری از مواد مورد استفاده برای تهیه این مایع را می توان در رژیم غذایی روزانه ما یافت. دو ماده اصلی در ساخت این مایع پروپیلن گلیکول و گلیسیرین گیاهی هستند. البته از مواد دیگری مانند طعم دهنده، آب و نیکوتین نیز در تولید آنها استفاده می شود. البته نیکوتینی که در تهیه جویس ویپ استفاده می شود با نیکوتینی که در سیگار الکترونیک ارزان یا سنتی استفاده می شود متفاوت است.

    برای یافتن طعم مورد نظر خود ابتدا باید جویس با طعم های مختلف خریداری کنید تا بتوانید به طعم دلخواه خود برسید. جویس با نسبت های مختلف پروپیلن گلیکول و گلیسیرین گیاهی ساخته می شود. که باید طبق سلیقه و نیاز خود یکی از این جویس ها را برای دود کردن ویپ خود بخرید. قیمت جویس در فروشگاه روکوویپ کاملا مناسب برای همه افراد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه