English

محمد صحرایی:

نشست مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام گفت: نشست مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در روز دوشنبه ۲۳ اسفند برگزار می‌شود.

نشست مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برگزار می‌شود

محمد صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: تمامی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، شرکت‌های عمومی و خصوصی، ادارات‌کل، نهادها و سازمان‌ها دارای روابط‌عمومی بوده و هر ۲ سال یک‌بار انتخابات هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های ایلام برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام مهم ترین وظیفه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان را ایجاد انسجام، وحدت رویه، اتخاذ شیوه های مناسب و هماهنگی در امور اطلاع رسانی است دانست و افزود: تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها،‌ برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت در سطح ملی، استانی و بین‌المللی از دیگر وظایف مهم این شورا است.

صحرایی ادامه داد : هیات رئیسه این شورا نیز ۹ نفر هستند که استاندار به عنوان رئیس شورا و مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری به عنوان دبیر شورا ثابت بوده و ۷ نفر نیز به وسیله رأی مستقیم مجمع عمومی برای مدت ۲ سال انتخاب می شوند.

وی اضافه کرد: کمیته‌های اجرایی این شورا شامل کمیته ارتباطات، کمیته آموزش و پژوهش، کمیته اجرایی و پشتیبانی و کمیته فرهنگی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه