English

عباس شمس‌الهی:

انشعاب ایستگاه دوم CGS شهرستان‌های سیروان و چرداول با موفقیت اجرا شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای ایستگاه تقلیل فشار دوم ( CGS) در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اخذ انشعاب و نصب شیر گاز ۸ اینچ برای ایستگاه دوم گاز ورودی در شهرستان‌های سیروان و چرداول بصورت هات تپ با موفقیت اجرا شد.

انشعاب ایستگاه دوم CGS شهرستان‌های سیروان و چرداول با موفقیت اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس‌اللهی اظهار داشت: اجرای این طرح با هدف پایداری گاز ، ارتقای کیفیت فشار گاز مشترکین دو شهرستان، اجرای پدافند غیر عامل در منبع تاُمین گاز، کنترل خوردگی لوله‌ها و تجهیزات ایستگاههای شهرستان‌های سیروان و چرداول و صنایع مسیر انجام شده است.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح قبلا از شرکت ملّی گاز ایران مجوز ایستگاه دوم اخذ شده‌است و در راستای اجرای ایستگاه دوم، نیاز به عملیات انشعاب گیری و نصب شیر می باشد.

وی ادامه داد: این عملیات پیچیده و حساس با حضور تیم‌هایی از عملیات منطقه ۳ شرکت انتقال گاز (تهران)، منطقه ۷ عملیات شرکت انتقال گاز (همدان)، واحدهای مهندسی و بهره برداری شرکت گاز استان ایلام، اداره گاز شهرستان چرداول، واحد بهره‌برداری خط لوله B.O.T و شرکت فنی مهندسی آرمان‌نمای‌مکانیک (پیمانکار مجری) و واحدهای اتش‌نشانی سرابله با موفقیت به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: شهرستانهای سیروان و چرداول دارای ۵ شهر و ۱۴۳ روستا و ۲۶۳ واحد صنعتی مختلف از جمله سیمان و فولاد می‌باشد که خوشبختانه در این انشعاب گیری، با مدیریت خوب و استراتژیک تیم‌های عملیاتی به هیچ عنوان گاز در این مناطق قطع نشده است و انشعاب‌گیری به روش هات تپ (گرم) از خط لوله ۴۸ اینچ صادراتی انجام شد.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: در راستای پایداری بیشتر و بالا بردن ضریب اطمینان گاز، این شرکت از ظرفیت وجود و عبور خط انتقال ۴۸ اینچ سراسری از شهرستان چرداول برای اخذ مجوز انشعاب استفاده نموده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: اجرای ایستگاه دوم تقلیل فشار در راستای پدافند غیر عامل و کمک به افزایش توان ایستگاه C.G.S تقلیل فشار اصلی چهارمله می‌باشد که به پایداری گاز و خدمات رسانی بهتر در شهرستان‌های مذکور، کمک شایانی می کند.

شمس ‌اللهی در پایان از تمامی همکاران درگیر در اجرای این انشعاب از جمله مناطق ۳ و ۷ شرکت انتقال گاز، پیمانکار مجری، فرماندار و آتش نشانی شهرستان چرداول و همه همکاران واحد های مختلف شرکت گاز استان ایلام قدردانی تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد احداث این ایستگاه منشاُ خدمات بیشتر به شهروندان سیروان و چرداول گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه