English

۲۰ نفر در حادثه برخورد ۵ دستگاه خودرو مصدوم شدند

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: برخورد ۵ دستگاه خودرو با همدیگر در محور آذرشهر به عجب شیر ۲۰ تن مصدوم برجا گذاشت.

۲۰ نفر در حادثه برخورد ۵ دستگاه خودرو مصدوم شدند

سید مصطفی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار موج درباره امدادرسانی به تصادف زنجیره ای در آذربایجان شرقی گفت: تیم امدادی ساعت ۷ صبح امروز در جریان برخورد زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو با همدیگر در محور آذرشهر به عجب شیر روبروی کارخانه آهک ۱۴ کیلومتری آذرشهر قرار گرفتند.

وی در ادامه از برخورد ۵دستگاه خودرو " یکدستگاه مینی بوس، یکدستگاه اتوبوس، دو دستگاه سواری ویک دستگاه نفتکش " در محور آذرشهر به عجب شیر روبروی کارخانه آهک، ۱۴ کیلومتری آذرشهر خبرداد و گفت: بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهید یوسف تبار جمعیت هلال احمر شهرستان آذرشهر ونیروهای اورژانس در محل حاضر شدند که متاسفانه در این رخداد ۲۰ نفر دچار حادثه شدند.

به گفته سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر، در این تصادف زنجیره ای ۲۰ نفر از سر نشینان خودروها مصدوم شده بودند که ۹ تن توسط نجاتگران پایگاه احمد جاده ای شهید یوسف تبار آذرشهر و مابقی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید مدنی آذرشهر انتقال داده شدند.

**یک کشته در پی واژگونی یک دستگاه خودرو تریلی ولو در گیلان

مرتضوی در ادامه به واژگونی یک دستگاه خودرو تریلی ولو در گیلان - رشت - اسطلخ جان(جاده قدیم رشت قزوین پیچ جمشید اباد) خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و یک مجروج برجاگذاشت.

**انحراف از جاده سواری پیکان وانت در آذربایجان غربی دو مصدوم برجاگذاشت

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: ساعت ۱۱:۳۲ دقیقه صبح امروز یک دستگاه سواری پیکان وانت از جاده آذربایجان غربی - سلماس - کمربندی سلماس(محورسلماس - طسوج۳۰۰متری پایگاه به طرف طسوج) منحرف شد که متاسفانه ۲ سرنشین این خوردو مصدوم شدند.

** ۲ مصدوم در پی واژگونی یکدستگاه موتورسیکلت در خراسان رضوی

وی همچنین از واژگونی یکدستگاه موتورسیکلت در خراسان رضوی- تربت جام - خرم آباد(کیلومتر ۲۸ تربت جام به فریمان) خبر داد و گفت: در پی این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند.

** واژگونی سواری پراید در آذربایجان غربی

مرتضوی در ادامه از واژگونی سواری پراید در آذربایجان غربی-میاندوآب-برده رشان(محورمیاندواب-مهاباد۵۰۰ متری پایگاه به طرف میاندواب) خبرداد و گفت: در این حادثه یک نفر مصدوم شد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه