English

رئیس پلیس‌راه مازندران اعلام کرد

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/ مسافران بازگشت سفر را به شب موکول نکنند

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: ترافیک در محورهای هراز و کندوان سنگین است.

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/ مسافران بازگشت سفر را به شب موکول نکنند

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار کرد: روز گذشته مسافران بسیاری از سفرهای خود بازگشتند با این وجود صبح امروز نیز شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران هستیم.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای هراز و کندوان از شمال به جنوب به‌صورت سنگین است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ترافیک عادی و روان در محور سمنان مازندران، افزود: همچنین آمد و شد خودروها در محور سوادکوه به‌صورت نیمه‌سنگین و روان است.

این مسؤول بیان کرد: در حال حاضر در ارتفاعات مازندران شاهد بارش باران و برف است که توصیه ما به مسافران این است با توجه به لغزنده بودن محورها، هنگام تردد از این مسیرها با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت فاصله طولی تردد کنند.

قدمی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای 12، 13 و 14 فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا سه روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع کامیون و کامیونت از محور هراز، اضافه کرد: تردد انواع تریلر و کامیون نیز تا ساعت دو بامداد 15 فروردین ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر اینکه مسافران بازگشت سفر را به شب موکول نکنند، خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار بارش برف برای فردا شب در مازندران گردشگران تلاش کنند در طول روز از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان عبور کنند.

این مسؤول یادآور شد: توجه به تابلوها تضمین‌کننده ایمنی و سلامت سفر است که رانندگان باید به تابلوها بیشتر توجه کنند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه