English

ایران در ست نخست از سد مصر گذشت

تیم ملی والیبال ایران در ست نخست دیدار خود مقابل مصر به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۷ روز شنبه دیدار خود را مقابل مصر در گروه B رقابتهای المپیک ۲۰۱۶ برگزار کرد که در ست نخست این بازی شاگردان لوزانو به برتری ۲۸ بر ۲۶ دست یافتند.

لوزانو در این بازی ترکیب سعید معروف، عادل غلامی، سیدمحمد موسوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی و مهدی مرندی(لیبرو) را به میدان فرستاد.

بر خلاف انتظار تیم مصر در شروع ست نخست به راحتی امتیاز نمی داد و با توپگیری خوب در زمین دو اختلاف امتیاز ایجاد کرد و خیلی زود ۸ بر ۶ پیش افتاد. تیم ایران با سرویس های هدفدار و استفاده از توپ‌های برگشتی در امتیاز ۱۰ با مصر برابر شد و با دفاع عالی عبادی پور یک امتیاز پیش افتاد.

تیم ایران که سرویس های هدفدار را در این لحظات در دستور کار داشت ۱۳ بر ۱۱ پیش افتاد تا سرمربی مصر تقاضای تایم اوت کند. در ادامه حریف با ایران در امتیاز ۱۵ برابر شد. تغییر سرویس و متعاقب آن تک دفاع عالی موسوی بار دیگر ایران را پیش انداخت. مصر که دست بردار نبود زودتر از ایران به امتیاز ۱۹ رسید. بازی دو تیم در امتیازات پایانی بسیار نزدیک پی گرفته شد و در نهایت تیم کشورمان این ست حساس را ۲۸ بر ۲۶ از آن خود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر