English

وداع زودهنگام نصیری با بازیهای المپیک

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم کاروان کشتی ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو با قبول یک شکست در دور نخست و عدم راهیابی به گروه شانس مجدد از گردونه مسابقات حذف شد.

به گزارش خبرگزاری موج، رقابتهای وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه در سالن «کاری اوکا» شهر ریودوژانیرو آغاز شد که میثم نصیری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۷ مغلوب «بوریسلاو نوواچکوف» از بلغارستان شد. این در ادامه نیز این آزادکار بلغاری در دور دوم برابر نماینده پورتریکو شکست خورد. بدین ترتیب میثم نصیری هم شانسی برای حضور در گروه بازنده ها و کسب مدال برنز پیدا نکرد و وداعی زودهنگام با بازیهای المپیک داشت.

ایران در این دوره از بازی ها تا به حال صاحب ۸ مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری و حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال طلا شده اند، ‌ کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد مدال نقره کسب کرد و سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ - تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر