English

رونمایی از سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت

سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت رونمایی شد.

رونمایی از سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار داشت :از سال ۱۳۹۳ مصوبات در دولت‌های گذشته ابلاغ شده بود و قرار بود دو سامانه اجرایی شود، این اتفاق نیفتاد اما در این دولت و بنا به تکلیفی که در قانون آمده امروز شاهد اتفاقاتی در این حوزه هستیم.

وی افزود: در سال ۹۳ میلیارد لیتر سوخت را با شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای، ۱۳۷ میلیارد از طریق شبکه ریلی و هفت میلیارد لیتر از طریق دریا جابه‌جا می‌کنیم.

سالاری با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی و توجه به این مساله، اظهار کرد: از اقداماتی همچون مصرف بی‌رویه، انحراف سوخت و اجاره کارت جلوگیری شود. 

در ادامه نشست از طرح‌های پیشگیری از عرضه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی رونمایی شد که در این میان می‌توان به رونمایی از سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت اشاره کرد که با همکاری شرکت پژوهش و توسعه ناجی نیروی انتظامی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با توجه به لزوم استفاده از کارت هوشمند سوخت و با هدف توسعه دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، همچنین کاهش زمان تحویل کارت هوشمند سوخت صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه