English

تکمیل واحدهای نهضت ملی معطل عملکرد «آبفا»

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: بهره برداری از واحدهای نهضت ملی به علت تأخیر ورود دستگاه‌های خدمات رسان برای تأمین انشعابات و شبکه فاضلاب معطل مانده است.

تکمیل واحدهای نهضت ملی معطل عملکرد «آبفا»
به گزارش خبرگزاری موج

، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه حدود ۱۶۵ هزار واحد مسکنی نهضت ملی مسکن در کشور در دست ساخت است، گفت: بهره برداری از تعدادی از این واحدها در شهرهای جدید حاشیه پایتخت به علت تأخیر ورود دستگاه‌های خدمات رسان برای تأمین انشعابات و شبکه فاضلاب معطل مانده است.

وی در حاشیه بازدید میدانی از روند اجرایی ساخت مسکن ملی در پردیس افزود: در شهر جدید پرند ۱۳۰۰ واحد مسکن ملی به مرحله بهره برداری رسیده، اما در گیر مسائل آب و فاضلاب شده است. البته هفته آینده آمادگی داریم اولین مرحله از واحدهای نهضت ملی مسکن شهرهای جدید را در شهر جدید سهند افتتاح کنیم.

غفوری افزود: در پردیس هم با تأخیر ورود دستگاه‌های خدمات رسان مواجه هستیم، اما تلاش می‌کنیم ۵۰۰ واحد مسکونی از ۲۰۰۰ واحد مسکن نهضت ملی را در این شهر همزمان با ۳۵۰۰ واحد مسکونی مهر در خرداد به بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ساخت مسکن‌های ملی را به واسطه محوطه سازی و پایان اقدامات عمرانی شرکت عمران پس از شبکه گذاری فاضلاب و آب، برق و گاز امکانپذیر دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه