English

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛

جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر در عملیات نوروزی۱۴۰۳

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از جابه جایی 3میلیون و 396هزار و 871 مسافر در عملیات نوروزی 1403خبرداد.

جابه جایی بیش از 3 میلیون نفر در عملیات نوروزی1403
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ،کاپیتان محمدمحمدی بخش در مراسم اختتامیه مرکز مدیریت و کنترل پروازهای نوروزی 1403 (OCC)حضور یافت و ضمن قدردانی از تلاش‌های کارشناسان و متخصصان حاضر در این مرکز اظهارداشت: راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل پروازها اتفاق منحصر به فردی‌است که در طول چند دهه گذشته رخ داده و می‌توان گفت این مرکز به عنوان یکی از فرصت‌های آموزش عملیات صنعت هوانوردی برای افرادی‌ است که در این مرکز حضور داشتند.

وی افزود: در این مرکز به دلیل حضور افراد پیشکسوت در کنار افراد جوان با انتقال تجارب مفید و ارزنده زنجیره‌ی ارتباطی موثری برقرار شد و می‌توان گفت کمترین اثر گذاری این امر، کاهش میانگین تاخیر پروازها به 15 دقیقه در عملیات نوروزی 1403 است.

کاپیتان محمدی بخش در ادامه اظهارداشت: صنعت حمل و نقل هوایی در طول 30ماه گذشته روند رو به رشدی را شاهد بوده و در مقایسه نوروز 1402 با نوروز 1403 روند صعودی پروازها و مقاصد پروازی کاملا محسوس است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما تامین ایمنی پروازهاست افزود: در طول عملیات نوروزی بخش‌های مختلف دست به دست هم دادند تا مراکز تعمیر و نگهداری به‌روز شده و هواپیماهای زمینگیر سرخط آورده شود همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی و لغو مرخصی برخی همکاران و تلاش متخصصان و کارشناسان در بخش‌های ستادی و صف باعث شد که این ماموریت بزرگ به انجام برسد. 

وی با اشاره به جابه جایی 3میلیون و 396هزار و 871 مسافر در عملیات نوروزی امسال، اظهارداشت: اشتراک گذاری اطلاعات و صداقت و شفافیت در ارائه اطلاعات به سازمان هواپیمایی کشوری باعث می‌شود از سوانح و رویدادها در صنعت جلوگیری شود برهمین اساس در طول عملیات نوروزی امسال پروازها با بالاترین سطح ایمنی و کیفیت و کسب رضایتمندی مسافران انجام شد.

کاپیتان محمدی بخش ضمن اشاره به افزایش اعزام و پذیرش مسافر و همچنین نشست و برخاست پروازهای نوروزی امسال نسبت به بازه زمانی نوروز 1402 گفت: از ابتدای آغاز عملیات پروازهای نوروزی24 اسفند تا پایان روز17 فروردین ماه 1403 در مجموع سه میلیون و 396 هزار و 871 مسافر با 27 هزار و 468  پرواز (نشست و برخاست) جابه جا شدند.

وی افزود: از این تعداد 2میلیون و 559 هزار و 862 مسافر داخلی  با 21678 پرواز و  837هزار و 9مسافر بین المللی با 5790 پرواز جا به جا شدند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به افزایش سهم حمل ونقل هوایی در سفرها اشاره کرد و گفت: در مقایسه عملیات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته رشد ۷ درصدی در جابه جایی مسافر و نشست و برخاست پروازها را شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه