English

۲۵۰هزار مگاوات ساعت برق توسط نیروگاه‌های برق‌آبی در ایام نوروز تولید شد

معاون بهره‌برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در نوروز امسال افزون بر ۲۵۰ هزار مگاوات ساعت تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر داشته‌اند.

۲۵۰هزار مگاوات ساعت برق توسط نیروگاه‌های برق‌آبی در ایام نوروز تولید شد
به گزارش خبرگزاری موج

، وحید ایزدی افزود: نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در ایام نوروز با آمادگی کامل به تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز و حتی لحظه تحویل سال نو، پرسنل نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در محیط نیروگاه‌ها حضور داشتند و هم‌زمان که واحدهای نیروگاه در حال تولید انرژی و تأمین برق خانه‌های هم‌وطنان و صنعت کشور بوده‌اند، جشن نوروز را برگزار کردند.

معاون بهره‌برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران ادامه داد: در این ایام با بارش‌های خوبی که از ابتدای سال جدید در حوضه‌های آبریز غرب و جنوب غرب به وقوع پیوست، سدهای شرکت آب و نیرو ضمن کنترل سیلاب‌ها، بخش عمده‌ای از روان‌آب را در مخازن خود ذخیره کردند و به پرشدگی مطلوبی رسیده‌اند.

ایزدی گفت: نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در این مدت افزون بر ۲۵۰ هزار مگاوات ساعت تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر داشته‌اند.

وی ادامه داد: نیروگاه‌های کارون ۴، گتوند و رودبار لرستان در حوضه جنوب و جنوب‌غرب و سیمره، داریان و سردشت در حوضه غرب کشور، در حال تولید انرژی هستند. این خدمت‌رسانی همچنان ادامه داشته و نقش بسزایی در تأمین پیک برق شبکه سراسری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه