English

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران:

منتظر آیین نامه واردات خودروهای دست دوم هستیم

علی آبادی گفت:آیین نامه واردات خودروهای دست دوم در دولت مصوب شده و هیئت دولت هم باید آن را ابلاغ کند و ابلاغ‌کننده وزارت صمت نیست.

منتظر آیین نامه واردات خودروهای دست دوم هستیم
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، وزیر صمت در حاشیه مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس صندوق ضمانت صادرات ایران در جمع خبرنگاران گفت:آیین نامه واردات خودروهای دست دوم در دولت مصوب شده و هیئت دولت هم باید آن را ابلاغ کند و ابلاغ‌کننده وزارت صمت نیست.

علی آبادی درباره تامین ارز واردات خودرو نیز بیان کرد: ارز در تجارت و فعالیت اقتصادی ابزاری است که بین ساختارهای اقتصادی مختلف کارکرد دارد و روی همه چیز هم اثر دارد. در موضوع تامین ارز نگرانی دولت این است که یک اقدام نسنجیده، اقتصاد کشور دچار تاثیر و معیشت مردم با تغییر نرخ ارز دچار خطر شود. بنابراین دولت با احتیاط عمل می‌کند.

وی گفت:در حوزه واردات خودرو برنامه‌ریزی انجام شده و نگرانی از اینکه هیچ بخشی از اقتصاد دچار آسیب شود وجود ندارد. همچنین ارز همه مواردی که در مورد خودرو برقی اعلام شده، تامین شده است.

وزیر صمت خاطر نشان کرد: کارهایی در حوزه خودرو برای رفع ناترازی انجام شده است و ابعاد ناترازی در حوزه خودرو با سایر کالاها متفاوت است و در مورد خودرو تنوع رنگ، مدل، تکنولوژی و غیره وجود دارد که همه می‌توانند ناترازی ایجاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه