English

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران خبر داد،

​افزایش سرمایه صندوق ضمانت صادرات ایران به ۲۴۷ میلیون یورو

امیر برهانی گفت:در حال حاضر سرمایه صندوق به ۲۴۷ میلیون یورو سرمایه ثبتی افزایش یافته است. اما صندوق حداقل به یک میلیارد دلار سرمایه ثبتی نیاز دارد.

​افزایش سرمایه صندوق ضمانت صادرات ایران به ۲۴۷ میلیون یورو
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس صندوق ضمانت صادرات ایران با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان آبان ۵۰۰ میلیون دلار ضمانت‌نامه برای صادرات خدمات فنی و مهندسی ارائه شده است گفت:در نیم قرن بیش از ۲۳ میلیارد دلار خدمات بیمه‌ای و ضمانت صادراتی به تجار ارائه شده است و در این مدت فقط حوزه‌های داخلی مورد حمایت قرار نگرفته، بلکه به موسسات همراه خارجی نیز خدمات رسانی شده است.

امیر برهانی بیان داشت:اخیرا توجه به همسایگان و بازارهای نوین صادراتی در دستور کار قرار گرفته شده است و صندوق به کشورهایی مانند عمان، قطر، بلاروس، صربستان، مجارستان و روسیه خدمات رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد:تامین و تسهیل‌گری مالی با حداقل وثیقه برای شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته و شرکت‌های دانش بنیان و پژوهشگاه‌هایی با مصوبه حمایتی، ضمانت دریافت می‌کنند. چراکه فضای کشور برای این شرکت‌ها کوچک شده و زمان صادرات این بخش فرا رسیده است.

برهانی ادامه داد:در حال حاضر سرمایه صندوق به ۲۴۷ میلیون یورو سرمایه ثبتی افزایش یافته است. اما صندوق حداقل به یک میلیارد دلار سرمایه ثبتی نیاز دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه