English

شاخص بورس ۷ آبان ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم یک میلیون و ۹۶۱ هزار و ۳۱۸ واحد روند صعودی داشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ تا رقم یک میلیون و 961 هزار و 318 واحد روندصعودی داشت.

شاخص بورس ۷ آبان ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم یک میلیون و 961 هزار و 318 واحد روند صعودی داشت

به گزارش خبرگزاری موج، در ابتدای بازار روز یکشنبه 16 آبان شاخص کل بورس  با 900 واحد کاهش به رقم یک میلیون و 950 هزار واحد رسید. با این حال شاخص کل بورس در پایان بازار با 10 هزار و 102 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 961 هزار و 318 واحد رسید. بر اساس گزارش ها، ارزش معاملات امروز بورس تهران تقریباً 1808 میلیارد تومان بود.

سه نماد شپنا، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند و خگستر، خساپا و خودرو سه نماد پرمعامله بودند. شاخص کل هم وزن نیز با 5 هزار و 842 واحد افزایش به رقم 659 هزار و 150 واحد رسید. همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران 4700 میلیارد سهم به ارزش 1808 میلیارد تومان بود.

بخش خودرو امروز با 373 میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را داشت. انباشت و فلزات اساسی از نظر ارزش معاملاتی دنبال شد. از نظر ارزش و حجم معاملات چه در بورس و چه در فرابورس، فارس 2، خساپا 2 و اوفران بیشترین ارزش معاملات و نمادهای خساپا 2، فارس 2 و خودرو بیشترین حجم معاملات را در تهران تجربه کردند. بورس اوراق بهادار. سپیدما 4، کارا و اوستا 4 بیشترین ارزش معاملات و نمادهای سپیدما 4، تشت 2 و خاور بیشترین حجم معاملات را در بورس تهران تجربه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه