English

تامین زمین رایگان برای ۲۰ هزار خانوار درراستای قانون جوانی جمعیت

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دستگاه اداری موفق دستگاهی است که مطابق مصالح مردم حرکت کند و برنامه‌ریزی و رفتارش متناسب با منافع مردم باشد.

تامین زمین رایگان برای ۲۰ هزار خانوار درراستای قانون جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری موج، ارسلان مالکی در این نشست ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، رسول الله را بهترین مردم دانست و افزود: باید در زندگی شخصی و اداری خود صبر و مدارا را از ایشان بیاموزیم. 

وی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس و هفته فراجا این روزها را یادآور جانفشانی و ایثارگری جوانانی توصیف کرد که موقعیت شناس بودند و با رشادت‌های خود نهال انقلاب اسلامی را تناور کردند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امنیت و آسایش امروز خود را مرهون این دلاورمردان هستیم. 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بخش دیگری از صحبت‌هایش ماموریت‌های سازمان متبوعش را بسیار با اهمیت برشمرد و اظهار داشت: علاوه بر بحث تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن که بارها اعلام کرده‌ایم یک کار بی‌سابقه بوده، تامین و واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم با این گستردگی بی نظیر بوده است.

وی اعلام کرد: براساس قانون جوانی جمعیت در هفته گذشته و هفته جاری حدود ۲۰ هزار خانوار در کشور زمین رایگان دریافت کرده‌اند. 

گفتنی است مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از ایثارگران سرفراز، فرزندان شهدا گرامی ۸ سال دفاع مقدس و کارمندان نمونه این سازمان قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه