English

مدیرعامل مجموعه واگن‌سازی تهران:

واگن‌سازی تهران بهترین نمونه مشارکت با شرکت‌های خارجی است

مدیرعامل مجموعه واگن‌سازی تهران گفت: واگن‌سازی تهران یکی از بهترین نمونه‌های مشارکت با شرکت‌های خارجی در کشور است و هزار نفر در بخش تولید و تعمیر و نگهداری آن فعالیت می‌کنند.

واگن‌سازی تهران بهترین نمونه مشارکت با شرکت‌های خارجی است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا شیخ طاهری، مدیرعامل مجموعه واگن‌سازی تهران با اشاره به بخشی از سخنان سیدمیعاد صالحی، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی، گفت: این شرکت، یکی از بهترین نمونه‌های مشارکت با شرکت‌های خارجی در کشور است و اکنون حدود هزار نفر در این شرکت به‌طور مستقیم مشغول به‌کار هستند و در بخش تولید و تعمیر و نگهداری فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل مجموعه واگن‌سازی تهران خاطرنشان کرد: این شرکت حدود دو دهه است که تأسیس شده و با مشارکت ۴۹ درصد از شرکت‌های خوشنام چینی، ۳۱ درصد شهرداری تهران و ۲۰ درصد مجموعه ذخیره فرهنگیان به فعالیت می‌پردازد.

شیخ طاهری تاکید کرد: ظرفیت اسمی طراحی‌شده برای این شرکت تولید ۳۶۰ دستگاه واگن در سال است، اما این شرکت آمادگی دارد تا ۵۰۰ دستگاه انواع واگن در سال تولید کند.

به‌گفته وی، تاکنون شرکت واگن‌سازی بیش از یکهزار و ۵۰۰ دستگاه انواع واگن مترو و مسافری تولید کرده است و این آمادگی را دارد با افزایش ظرفیت تولید، طی ۳ تا ۵ سال آینده، بزرگ‌ترین پروژه تأمین ناوگان مترویی کشور به میزان ۷۹۱ دستگاه واگن را اجرایی کند.

مدیرعامل مجموعه واگن‌سازی تهران، ضمن قدردانی از حمایت‌های دولت سیزدهم به‌ویژه دکتر زاکانی، شهردار تهران از این شرکت، اظهار کرد: با توجه به حمایت‌های صورت گرفته، این موضوع باعث‌شده توسعه مترو در تهران با چالش بزرگی مواجه نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه