English

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

هرگونه تغییر اراضی کشاورزی ‌ممنوع!

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هرگونه تغییر اراضی کشاورزی ‌ممنوع است، گفت: پنجره واحد ارائه خدمات مربوط به اراضی در کشور راه‌اندازی شد.

هرگونه تغییر اراضی کشاورزی ‌ممنوع!

به گزارش خبرگزاری موج، رضا افلاطونی در جلسه رفع تداخلات اراضی منطقه کاشان با بیان اینکه مدیریت زمین و سرزمین باید اتفاق بیفتد، اظهار داشت: ‌آمایش سرزمین و مدیریت زمین در کشور امر ضروری است.

وی افزود: هرگونه تغییر اراضی کشاورزی مگر در مواقع ضرورت ممنوع است و تشخیص‌دهنده تغییر کاربری اراضی کشاورزی نهادی به غیر از جهاد کشاورزی است و از این رو آنچه که باید اتفاق بیفتد مدیریت سرزمین و زمین است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امسال پنجره واحد ارائه خدمات مربوط به اراضی در کشور راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: این سامانه به تازگی راه افتاده ‌و ایرادات آن نیز به مرور برطرف می‌شود و امسال تمام امور مربوط به اراضی هوشمند می‌شود.

وی با بیان اینکه فرآیند سامانه‌ای کردن امور اراضی قطعا بروکراسی اداری را حذف می‌کند، گفت: کاشان در موضوع رفع تداخلات باید تلاش بیشتری کند و باید در راستای رفع تداخلات تلاش بیشتری صورت پذیرد در حالی که دولت در نظر دارد رفع تداخلات تا پایان سال به اتمام برسد.

افلاطونی با بیان اینکه لازم است دستگاه‌های نظارتی به دستگاه‌های اجرایی کمک کنند، تصریح کرد: مسئولی که با حسن نیت خدمت ارائه می‌کند، باید به او کمک کرد و باید همه همکاران دست به دست یکدیگر بدهیم تا این کار به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه تقاضا داریم مسئولان به مردم با دید مثبت کمک کنند، تاکید کرد: مردم باید طعم خدمت را بچشند و هرگونه بخشنامه، استعلام و سایر موارد را می‌توانیم در اختیار قرار بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه