English

خبرگزاری موج گزارش می‌دهد؛

بانک ایران زمین پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال

بانک ایران زمین به‌عنوان یکی از بانک‌های بخش خصوصی در تأمین زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال پیشرو است و امکان ارائه خدماتی همچون سپرده، انتقال وجه داخلی و بین‌بانکی، خدمات کارت، مدیریت چک و بسیاری از خدمات شعبه به‌صورت غیرحضوری و در بستر اینترنت را برای مشتریان فراهم آورده است.

بانک ایران زمین پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، اسفند 98 بود که بانک ایران زمین به‌عنوان بانک خصوصی با موافقت بانک مرکزی به جمع دیگر بانک‌های کشور پیوست و اکنون مالک بیش از 262 شعبه در سراسر کشور است.

هدف اصلی بانک ایران زمین ایجاد کارآفرینی در بخش‌های مختلف اقتصادی است که مهم را با ارائه خدمات باکیفیت و تأکید بر مشتری مداری دنبال می‌کند. همچنین رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، استفاده از تجربیات برتر بین الملل و رساندن خدمات خود به بالاترین استانداردهای روز دنیا از دیگر اهداف ایران زمین است.  

 

رویکرد دانش‌محوری ویژگی متمایز بانک ایران زمین 

رویکرد دانش محوری ویژگی متمایز بانک ایران زمین است که گامی موفق برای گذار از بانکداری سنتی خواهد بود. این رویکرد کمک می‌کند تا بانک، ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و سپرده گذاران، نسبت به تحولات محیطی به بهترین شکل و هوشمندانه عمل کند و بهترین ساختاربندی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد.

 

خدمات بانک ایران زمین 

سیستم تلفن بانک ایران زمین یک سامانه اطلاع رسانی و ارائه سرویس 24 ساعته برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به شعب را ندارند مهمترین خدماتی است که این بانک ارائه می‌دهد. ارئه خدمات از طریق بانک سامان به بانک ایران زمین از دیگر فعالیت‌های این بانک است. همچنین بانک ایران زمین در زمینه‌های مختلفی به ویژه صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها، گشایش اعتباری اسنادی ریالی و ارائه خدمات نوین بانکی از بانک‌های صاحب نام است. انتقال وجه، انتقال وجه از کارت بانکی به کارت، سپرده یا شماره موبایل، انتقال وجه از سپرده به سپرده، شبا یا شماره موبایل، مشاهده/ لغو انتقال وجه مستمر، انتقال وجه دسته ای، خدمات چک، تسهیلات،  گزارش تراکنش ها، ماشین حساب بانکی، دریافت صورتحساب و تنظیمات از دیگر خدمات همراه بانک ایران زمین است. 

 

حرکت به سوی بانکداری دیجیتال 

بانک ایران زمین با حرکت به سمت بانکداری دیجیتال از کسب و کارهای جدید که مبتنی بر خلاقیت و نوآوری هستند حمایت می‌کند. راه‌اندازی مرکز نوآوری بانک ایران زمین نتیجه این اقدامات بوده است که این مرکز با حمایت موثر از استارت‌آپ‌ها، تلاش دارد فضایی برای اجرایی شدن ایده‌های نو محقق کند. بانک ایران زمین از جمله بانک‌های خصوصی است که با تمام توان درعرصه بانکداری دیجیتال پیشتاز است است. بانک ایران زمین با درک این واقعیت از حدود 10 سال گذشته تاکنون همت و توجه اصلی خود را به سمت دیجیتالیزه کردن تمامی خدمات بانکی متمرکز ساخته و اکنون در لایههای مختلف به ارائه خدمات می‌پردازد. 

بانک ایران زمین با نگاه همه جانبه سعی دارد در وضعیت کنونی اقتصاد کشور و تحریم‌ها به عنوان یکی از اهرم‌های اصلی توسعه اقتصادی باشد و  به این امر توجه ویژه‌ای داشته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه