English

شاخص بورس ۲۱ تیر امروز ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد روند نزولی داشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ تا رقم ۲ میلیون و 100 هزار واحد روند نزولی داشت.

شاخص بورس  ۲۱  تیر امروز ۱۴۰۲/ شاخص بورس امروز تا رقم ۲ میلیون و 100 هزار واحد روند نزولی داشت

به گزارش خبرگزاری موج، شاخص کل بورس آخرین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و همانطور که در روز های گذشته شاهد بودیم، فشار فروش بسیار زیاد بود و اکثر سهام بازار در محدوده ی منفی معامله شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 57 هزار واحدی  به 2 میلیون و 71 هزار واحد رسید و به این ترتیب کانال 2 میلیون و 100 هزار واحد را نتوانست حفظ کند.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 22 هزار  واحدی به ارتفاع 724 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فارس» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «شستا» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «دی» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 تیر ماه 1402، مبلغ 7 هزار میلیارد  300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1200  میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز 49 نماد در محدوده مثبت و 340 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 78 نماد در محدوده مثبت و 218 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه