English

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در پاسخ به خبرگزاری موج:

زمین ها منطقه ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی واگذار می شود

سعید چلندری گفت:قبلا از پایان سال بخشی از اراضی منطقه ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی واگذار خواهد شد و از آنجایی که استفاده از مزیت های مناطق آزاد در این شهر فرودگاهی وجود دارد مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفته است.

زمین ها منطقه ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی واگذار می شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به اینکه فرودگاه امام در حوزه ورودی و خروجی کشور اهمیت بالایی دارد، گفت: این فرودگاه روزانه ۳۰۰ پرواز دارد و از آنجایی که شرکت های هواپیمایی خارجی در فرودگاه های خارجی خدمات خوبی دریافت می کنند انتظار دارند در این شهر فرودگاهی این خدمات ارایه شود اما متاسفانه تاکنون توجهی چندانی به این شهر فرودگاهی نشده است و قرار شده به زودی عملیات بهسازی باند فرودگاه آن آغاز شود. همچنین پروژه باند شمال با اعتبار هزار میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

سعید چلندری با بیان اینکه امسال بیش از ۲۰۰ هزار زائر از طریق فرودگاه امام بود، اظهار کرد: استانداردهای پایانه سلام با پایانه های بین المللی برابری می کند.

او با تاکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است در پاسخ به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، گفت: قبلا از پایان سال بخشی از اراضی منطقه ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی واگذار خواهد شد و از آنجایی که استفاده از مزیت های مناطق آزاد در این شهر فرودگاهی وجود دارد مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفته است.

چلندری با تاکید بر اینکه دو هزار و صد میلیارد تومان از منابع داخلی برای اجرای پروژه های شهر فرودگاهی بکار خواهد رفت، اظهار کرد: در حال حاضر طرح جامع فرودگاه امام پایان یافته و برای احداث فاز دو فرودگاه مذاکراتی را با پیمانکاران و ... داشته ایم و با دو شرکت خارجی توافقاتی شده و چهار شرکت داخلی هم اعلام آمادگی کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه