English

تامین امنیت با دوربین مداربسته هایک ویژن از پرشیاسیستم

تامین امنیت از گذشته‌های دور تاکنون به عنوان یک اصل مهم در کسب‌وکار و فضاهای مختلف مد نظر قرار می‌گرفته است. امروزه با توجه به شیوه‌های نوین سرقت و وجود سارقان حرفه‌ای نیاز به تکنولوژی سطح بالاتری برای تامین حفاظت و امنیت مکان های مختلف احساس می‌شود. در چنین شرایطی دوربین‌های مداربسته می‌توانند تضمین مستحکمی برای برقراری امنیت و آرامش در فضاهای مختلف باشند.

تامین امنیت با دوربین مداربسته هایک ویژن از پرشیاسیستم

به گزارش خبرگزاری موج، دوربین‌ها با قابلیت‌های متعدد و سطح بالای تکنولوژی اجازه ثبت تصاویر با کیفیت را در محیط‌های مختلف فراهم می‌آورند. قابلیت‌ها و خصوصیات این دوربین‌ها دائماً در حال تغییر و پیشرفت قابل توجه بوده، در نتیجه امکانات امنیتی مجهزی را برای سایر نواحی به وجود می‌آورند.

اهمیت برند دوربین مداربسته

 اگرچه خرید دوربین مداربسته می‌تواند راه نجات مناسبی برای تامین امنیت و حفاظت از مکان‌های مختلف باشد اما انتخاب نوع برند در چنین خریدی از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است. شما باید پیش از خرید دوربین مداربسته، برندهای موجود در بازار را از نظر عملکرد، کیفیت ساختار و... مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. در این صورت می‌توانید با دید باز انتخاب اصلح و برتر داشته باشید. 

 شرکت هایک ویژن یکی از برندهای معتبری است که سال‌ها به تولید دوربین مداربسته پرداخته و در حال حاضر کلیه محصولات خود را با ضمانت خرید به مشتریان ارائه می‌کند.

 چرا باید به هایک ویژن اعتماد کنیم؟

 هایک ویژن یک شرکت معروف چینی است که رزومه کاری بسیار درخشانی دارد. یکی از موارد مهم برای اعتماد به شرکت‌های برند این است که به وضعیت فروش آن در طی سال‌های متوالی توجه کنیم. این شرکت در سال ۲۰۱۸ توانسته یکی از ۱۰۰ کشور برتر در  تولید و عرضه محصولات دیجیتال باشد. این موضوع نشان می‌دهد برند هایک‌ویژن یک برند معتبر و شناخته شده در میان افراد مختلف است و بخش اعظمی از خریداران رضایت کافی از خرید محصولات آن دارند.

خرید دوربین مداربسته

برند معتبر دوربین مداربسته

به طور کلی تکنولوژی و نوآوری در تجهیزات امنیتی اهمیت بسیاری دارد. چون بعد از مدتی روش‌ها و ترفندهای مختلفی جهت مقابله با تکنولوژی جدید توسط سارقان حرفه‌ای به کار گرفته می‌شود. در نتیجه شرکت‌هایی در زمینه عرضه تجهیزات حفاظتی به ویژه دوربین‌های مداربسته، موفق هستند که بتوانند به شکل مستمر نوآوری‌های مختلف را در محصولات خود مورد استفاده قرار دهند. شرکت هایک‌ویژن برای بهره‌مندی از نوآوری‌های مداوم یک تیم تحقیقاتی متخصص و پیشرفته را در نظر گرفته است. 

اگرچه بیشتر افراد عملکرد هایک‌ویژن را با دوربین مداربسته می شناسند اما در این مجموعه، لوازم جانبی دیگری همچون انواع سوئیچ‌های مدیریتی و غیر مدیریتی نیز عرضه می‌گردد. 

 

ویژگی‌های ممتاز دوربین مداربسته هایک ویژن

  • دوربین هایک ویژن توربو یکی از محصولات بسیار خاص در این مجموعه بوده که با تکنولوژی HDTVI به بازار عرضه می‌گردد. این تکنولوژی اهمیت فوق‌العاده‌ای در مکان‌های مختلف همچون پارکینگ‌ها، مراکز تجاری، فروشگاه‌های بزرگ، مکان‌های عمومی و ... دارد.

خرید دوربین مداربسته

 

دوربین مداربسته مجهز

  • امروزه دوربین‌های مداربسته به شکل دیجیتال و با تکنولوژی پیشرفته به کار گرفته می‌شوند و خبری از  دوربین‌های آنالوگ نیست. همین موضوع باعث شده تغییرات متنوعی در سطح تکنولوژی دوربین‌های دیجیتال به وجود آید. این دوربین‌ها، همواره از نظر قابلیت و ویژگی‌های مختلف در حال رشد و پیشرفت هستند. در نتیجه برندهای معتبر دنیا رقابت بسیاری در زمینه تکنولوژی و تجهیزات حفاظتی با هم دارند.

 

  • تمام کاربران و صاحبان مشاغل از دوربین‌ مداربسته انتظار دارند تصویر با کیفیت و هوشمندانه را از محیط ثبت و ضبط کند، اطلاعات ذخیره شده آن به راحتی قابل بازبینی باشد و حجم کمی را به خود اختصاص دهد. خوشبختانه دوربین هایک ویژن تمام این امکانات و خصوصیات را در خود جای داده، ضمن اینکه امکان تنوع مدل را نیز برای مشتریان به وجود آورده است. بنابراین مشتریان می‌توانند طبق ویژگی‌های محیطی، نوع نیاز و کاربری از دوربین  مداربسته هایک ویژن بهره‌مند شوند.
  • اگرچه هایک ویژن همواره به هوشمندی دوربین‌ها و کیفیت ثبت تصاویر آن‌ها توجه داشته اما بر روی ظاهر و طراحی بدنه دوربین‌ها نیز متمرکز شده است. به عنوان مثال اگر دوربین هایک ویژن برای فضای بیرونی مورد استفاده قرار بگیرد، باید از پوشش و حفاظ مناسبی در برابر شرایط جوی و عوامل بیرونی برخوردار باشد که این شرکت تمامی موارد پوششی و حفاظتی را به خوبی مد نظر قرار داده است.

برتری دوربین IP هایک ویژن

·دوربین IP از نظر زاویه دید و پوشش‌دهی فضا در وضعیت مناسب‌تری قرار دارد. این موضوع به علت لنزهایی است که شرکت هایک ویژن برای این محصولات در نظر گرفته، در نتیجه وجود چنین لنزهایی با دید گسترده باعث می‌شود شما در محیط کسب‌و‌کار و... نیاز به تعداد دوربین کمتری داشته باشید و از پرداخت هزینه اضافی معاف شوید.

·پردازش تصویری از مواردی است که برای خرید دوربین مداربسته به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. کلیه سیستم‌های تحت شبکه هایک ویژن دارای نرم افزار و برنامه‌هایی با قدرت تجزیه و تحلیل پیشرفته تصاویر هستند. در نتیجه مشتری با خرید محصولات هایک ویژن دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای خرید نرم افزارهای پردازش و تجزیه تحلیل ندارد.

  • دوربین هایک ویژن با مگاپیکسل بالا عرضه شده، به همین علت از کیفیت و رزولوشن بالایی برخوردار است و می‌تواند ثبت تصاویر را با وضوح فوق‌العاده برای مشتری فراهم آورد. قطعاً چنین قابلیت‌ها و آپشن‌هایی برای فضاهای پر رفت‌وآمد و بررسی جزئیات اهمیت قابل توجهی دارد.
  • دوربین‌های مداربسته باید به گونه‌ای طراحی شوند که امکان کاربری ساده و راحتی داشته باشند. به گونه‌ای که افرادی با دانش عمومی و پایه نیز بتوانند به راحتی از اطلاعات آن‌ها بهره‌مند شوند. شرکت هایک ویژن به کاربری آسان و راحت محصولات خود نیز توجه داشته و آن را در حین تولید مدنظر قرار داده است.
  • ممکن است شما امکان خرید دوربین مداربسته به تعداد دلخواه و مورد نیاز را نداشته باشید اما بعد از گذشت مدتی بخواهید چندین دوربین دیگر به محل کسب‌وکار خود اضافه کنید. خوشبختانه امکان اضافه کردن دوربین به  سیستم امنیتی هایک ویژن وجود دارد و این سیستم قابل ارتقاء است.

 

جمع‌بندی

برند هایک ویژن (https://www.ddcpersia.com/about-hikvision/ )در زمینه ارائه محصولات حفاظتی و امنیتی همچون دوربین مداربسته فعال است. این برند برای محصولات خود گارانتی 2 ساله را در نظر گرفته و دارای تنوع محصول بالایی است. در نتیجه برای شما امکان یک خرید مطمئن و آسان را با تکنولوژی روز دنیا فراهم می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه