English

مهدی هدایت در پاسخ به خبرگزاری موج؛

اختلاف قیمت مسکن در فازهای پردیس از بین می رود/ ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در بهمن امسال افتتاح می شود

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی شهر جدید پردیس درباره تفاوت قیمت مسکن در واحدهای شهر جدید پردیس، گفت: به طور قطع در شرایط کنونی تفاوت قیمتی در فازهای مختلف مسکن پردیس وجود دارد اما در شرایط کنونی به دنبال توزیع یکسان پروژه های خدماتی زیرساختی در فازهای مختلف مسکن پردیس هستیم به همین دلیل تفاوت قیمتی در فازهای مسکن پردیس در آینده از بین می رود.

اختلاف قیمت مسکن در فازهای پردیس از بین می رود/ 10 هزار واحد مسکن مهر در بهمن امسال افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه امسال با وجود بروز کرونا و گرانی ها تا امروز تعهدات بخش مسکن عمل شده است، گفت: 14 هزار واحد در افتتاح آبان ماه امسال بزرگترین بهره برداری از مسکن مهر در کشور بوده و تاکنون مجموع واحدها به 60 هزار واحد رسیده است.

مهدی هدایت با بیان اینکه تا دی ماه واحدهای که کارت قسط دریافت کرده اند تحویل می شود، افزود: بهمن ماه 10 هزار واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به اینکه 12 هزار واحد مسکن مهر در سال آینده بهره برداری می شود، اظهار کرد: بخشی از این واحدها در ابتدای سال آینده و مابقی هم در خرداد 1400 بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه افق جمعیتی شهر جدید پردیس 600 هزار نفر است، گفت: در حال حاضر به دلیل ساخت مسکن در شهر جدید پردیس بالاترین نرخ رشد جمعیتی در کشور را دارد و به سرعت به جمعیت طرح جامع نزدیک می شویم.

او در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری موج درباره تفاوت قیمت مسکن در واحدهای شهر جدید پردیس، افزود: به طور قطع در شرایط کنونی تفاوت قیمتی در فازهای مختلف مسکن پردیس وجود دارد اما در شرایط کنونی به دنبال توزیع یکسان پروژه های خدماتی زیرساختی در فازهای مختلف مسکن پردیس هستیم به همین دلیل تفاوت قیمتی در فازهای مسکن پردیس در آینده از بین می رود.

هدایت با بیان اینکه تا آخر هفته آینده با حضور وزیر  راه و شهرسازی 550 میلیارد تومان پروژه فرهنگی و ورزشی کلنگ زنی خواهد شد، تصریح کرد: همچنین کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب شماره 2 پردیس شروع خواهد شد که با بهره برداری از آن مشکلی برای انتقال پساب جمعیتی پردیس بروز نخواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه پس از تایید سازمان برنامه و بودجه گمرک پردیس در اولویت دولت قرار گرفته است، گفت: با توجه به حضور قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه های پردیس این پروژه به سرعت اجرایی می شود و در بازه زمانی 4 سال بهره برداری خواهد شد و می توانیم شهرهای دماوند، رودهن و بومهن را هم پوشش خواهیم داد.

او درباره پروژه اقدام ملی مسکن، گفت: مسکن های ملی در پردیس 14 هزار واحد بود که برای 11 هزار واحد تحویل عرصه بود که در حال انجام است و تعاونی ها مسکن را می سازند و 3 هزار واحد تعهد ساخت بود که در شرایط کنونی فنداسیون این 3 هزار واحد مسکن انجام شده است. بنابراین پردیس اولین شهری هست که بیشترین پیشرفت فیزیکی در پروژه های مسکن ملی داشته است.

او با بیان اینکه 6 هزار میلیارد تومان اراضی ملی در پردیس آزادسازی شده است، گفت: این زمین ها برای پروژه های خدماتی و طرح های توسعه ای استفاده خواهد شد.

او با اشاره به اینکه 400 هزار میلیارد تومان از وام 1000 میلیارد تومانی دریافت شده است، گفت: این اعتبار برای بخش زیرساخت استفاده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه