English

قیمت فروش ارز مسافرتی در ۲۰ آذر ۹۷ اعلام شد

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت 11 صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز می شود.

قیمت فروش ارز مسافرتی در 20 آذر 97 اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت 11 صبح به شعب منتخب اعلام  و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز می شود. گفتنی است، تجربه هفته های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می توانند ارز بفروشند. 

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 12 هزار و 465 تومان و 6 ریال می فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 12 هزار و 500 تومان می رسد. نرخ امروز نسبت به روز گذشته با کاهش 348 تومانی همراه بوده است.

گفتنی است، امروز در صرافی های دولتی، قیمت فروش یورو با کاهش 350 تومانی نسبت صبح دیروز به 12 هزار و 650 تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز در صرافی های دولتی 12 هزار و 550 تومان اعلام شده است.

با اعلام قیمت امروز فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانکی و البته آغاز معاملات صرافی های دولتی، مشخص شد که امروز قیمت فروش یورو مسافرتی ارزان تر از فروش یورو در صرافی های دولتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه