English

رئیس هیات مدیره کانون سنگ ایران:

۲ هزار واحد سنگبری در کشور تعطیل و ٤٠ هزار نفر بیکار شدند

رئیس هیات‌ مدیره کانون سنگ ایران و عضو کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ایران با اشاره به وجود پنج هزار ٥٠٠ واحد سنگبری در کشور گفت: این وضعیت باعث شده که ٢هزار واحد سنگبری در کشور تعطیل و ٤٠ هزار نفر بیکار شوند که ایجاد زیرساخت ها می تواند مشکل را برطرف کند.

2 هزار واحد سنگبری در کشور تعطیل و ٤٠ هزار نفر بیکار شدند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس هیات مدیره کانون سنگ ایران به بیان توضیحاتی پیرامون وضعیت سنگ ایران و واحدهای سنگ بری  پرداخت وی با اشاره به وجود پنج هزار ٥٠٠ واحد سنگبری در کشور گفت: این وضعیت باعث شده که ٢هزار واحد سنگبری در کشور تعطیل و ٤٠ هزار نفر بیکار شوند که ایجاد زیرساخت ها می تواند مشکل را برطرف کند.

«محسن غیاثوند» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای سنگ در کشور اما جایگاه قابل قبولی در حوزه صادرات سنگ نداریم و واحدها نگاهی به این حوزه نداشته اند.

واحدهای تولید سنگ در حوزه سخت افزار به تکنولوژی روز مجهز شده اند

وی افزود: در چندسال اخیر واحدهای تولید سنگ در حوزه سخت افزار به تکنولوژی روز مجهز شده اند اما در حوزه مدیریت و نرم افزار مشکلاتی وجود دارد و علت آن نگاه به بازار داخل بوده و از بازار خارجی غافل شده ایم.

مشکل اصلی صنعت سنگ عدم ناتوانی در جذب بازار جهانی است

وی ایجاد واحدهای تخصصی صادرات را راه حلی برای برطرف کردن مشکلات این حوزه عنوان کرد و گفت: مشکل اصلی صنعت سنگ عدم ناتوانی در جذب بازار جهانی است.

دو هزار واحد سنگبری در کشور تعطیل و ٤٠ هزار نفر بیکار شوند

غیاثوند با اشاره به وجود پنج هزار ٥٠٠ واحد سنگبری در کشور گفت: این وضعیت باعث شده که ٢هزار واحد سنگبری در کشور تعطیل و ٤٠ هزار نفر بیکار شوند که ایجاد زیرساخت ها می تواند مشکل را برطرف کند.

سنگ بری

٤٠ درصد واحدهای سنگبری در کشور تعطیل بوده است

وی یادآور شد: ٤٠ درصد واحدهای سنگبری در کشور تعطیل بوده و مابقی آنان نیمه فعال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه