English

آمادگی کشتیرانی والفجر برای جابجایی ۴۰ هزار گردشگر در نوروز ۹۶

مدیرعامل کشتیرانی والفجر از آمادگی این شرکت برای جابجایی ۴۰ هزار گردشگر در ایام نوروز ۹۶ در مسیر خرمشهر به آبادان و تورهای آبادان و در مسیر بندر لنگه به کیش خبر داد.

آمادگی کشتیرانی والفجر برای جابجایی ۴۰ هزار گردشگر در نوروز ۹۶

به گزارش خبرگزاری موج، مجید سجده با اشاره به برنامه‌های کشتیرانی والفجر در نوروز96 گفت: با توجه به وجود ترمینال مسافربری در بندرلنگه، مسیر بندرلنگه به کیش با استفاده از شناورهای باری و مسافری با ظرفیت 600 مسافر و 140دستگاه خودرو فعال می‌شود.

وی ادامه داد: ضمن این‌که حضور این شناور در منطقه تأمین‌کننده نیازها و امنیت جزیره کیش هم خواهد بود زیرا معمولاً در ایام نوروز با هوای نامساعد دریا مواجه می‌شویم که عموم شناورها مانند لندینگ‌کرافت‌ها و سایر شناورهای کوچک مسافری نمی‌توانند فعالیت کنند که یکی از اهداف شرکت کشتیرانی والفجر حضور در چنین مواقع و ارائه سرویس‌های خاص است.

وی افزود: در نوروز تا جایی که امکان دارد مسیرهای خارجی ادامه پیدا می کند اما با یک تغییرات جزیی، از شناورها در مسیرهای مختلف استفاده بهینه صورت می‌گیرد. معمولاً قبل و بعد از سفرهای نوروزی سفرهای ترکیبی و کاملی را برقرار می‌کنیم تا نیازهای مسافران پوشش داده شود.

وی تصریح کرد: در مسیر بوشهر به خارگ شناور مربوطه در اجاره شرکت نفت است ولی معمولاً در ایام نوروز تورهای گردشگری خارگ و بوشهر اضافه می‌شود و امیدواریم در این ایام بیش از 20 هزار نفر را در مسیر خرمشهر به آبادان و تورهای آبادان و 20 هزار نفر را هم در مسیر کیش جابه‌جا کنیم به این ترتیب در مجموع پیش بینی می شود در نوروز 96 بیش از 40 هزار نفر گردشگر و مسافر را جابه‌جا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کشتیرانی والفجر در بخش مسافری دارای چهار فروند شناور تندرو کاتاماران با ظرفیت 235 نفر مسافر، دو فروند شناور بار و مسافر با قابلیت حمل 600 نفر در مسیرهای داخلی و 385 نفر در مسیرهای خارجی و 140دستگاه خودرو است. این شرکت از ابتدای فعالیت تاکنون بیش از 10 میلیون مسافر جابه‌جا کرده است و سالانه نزدیک به 240 هزار مسافر در خطوط مختلف جابه‌جا می‌کند.
 وی به مسیرهای داخلی و خارجی والفجر اشاره کرد و گفت: خطوط اصلی این شرکت در مسیرهای خارجی بندرعباس به شارجه، بندرلنگه به دبی، خرمشهر به کویت و بصره است. مسیرهای داخلی نیز مسیر استراتژیک بوشهر به خارگ، بندرلنگه به کیش و تورهای گردشگری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه