English

هشت پروژه تولیدی - صنعتی در چابهار به بهره برداری می رسد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: همزمان با هفته دولت هشت پروژه تولیدی - صنعتی توسط سازمان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در سطح منطقه به بهره برداری می رسد.

هشت پروژه تولیدی - صنعتی در چابهار به بهره برداری می رسد
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حامد علی مبارکی افزود: ارتقای سطح آزمایشگاه کنترل کیفی منطقه، مشارکت در توسعه بخش ICU بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار، ۲ پروژه سازمانی و ۴ پروژه توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله پروژه های هفته دولت هستند که به بهره برداری می رسند.
مبارکی اعتبار ریالی پروژه های سازمان را ۱۵۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پروژه های سازمان منطقه آزاد چابهار شامل: بهره برداری از انبار مالی به میزان ۹۶۰ متر مربع و احداثشبکه توزیع برق در محدوده پیکره صنعتی به وسعت ۶۰ هکتار هستند. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: پروژه هایی که توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی راه اندازی و به بهره داری خواهد رسید شامل: کارگاه طلاسازی، صنایع تولیدی چوب و MDF، کارخانه تولید پلاستیک و کارگاه فرآوری و بسته بندی برنج می باشند که با هزینه ی ۹۸ میلیارد ریالی آغاز به کار می کنند. شایان ذکراست به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار، با برپایی نمایشگاهی توانمندی ها و دستاوردهای خود در دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف را به معرض دید عموم قرار می گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه