English

شهردار کاشان اعلام کرد؛

اسکان بیش از ۵ هزار گردشگر نوروزی در فضاهای اقامت موقت در کاشان

شهردار کاشان از اسکان بیش از 5 هزار گردشگر در فضاهای اقامت موقت در ایام نوروز در شهرستان کاشان خبرداد.

اسکان بیش از 5 هزار  گردشگر نوروزی در فضاهای اقامت موقت در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،کیومرث محمدپور با اشاره به اسکان موقت 5350 گردشگران و مسافران در ایام نوروز درمکان های  موقت گفت: این میهمانان در کمپ های اقامت موقت، بوستان ها و پارک ها و حسینیه ها اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اقدامات گوناگون شهرداری برای میزبانی شایسته از گردشگران در تعطیلات نوروزی سال جدید افزود: بیش از 5350 چادر برای اسکان موقت گردشگران در فضاهای مختلف در تعطیلات نوروزی توزیع شده است.

وی درادامه باتشریح کمپ های اسکان موقت برای گردشگران نوروزی گفت: مجموعه های شهربانو، مهربانو و شهروند وظیفه میزبانی از میهمانان نوروزی را در قالب این کمپ ها عهده دار بوده اند که در مجموع حدود 530 خانواده در این مدت در این فضاها اسکان یافته اند.

شهردار کاشان  افزود: بوستانها و پارک هایی نظیر آیت الله مدنی، شهدای راوند، شقایق خزاق، انقلاب، ناژون، کودک، اهل قلم،بوستان ملل،بام شهر،لاله، ملت،  جوان، باغ فیروزی به همراه بلوار امام رضا(ع) و مسکن مهر از جمله نقاطی بودند که پذیرای گردشگران نوروزی بودنند.

محمدپور درادامه، مجموع چادرهای توزیع شده در بوستانها و پارک ها طی ایام نوروز را 4200 چادر عنوان کرد و افزود: بر این اساس، 4200 خانواده طی ایام سال نو، در حدود 15 بوستان و فضاهای سبز مورد نظر در سطح شهر اسکان موقت یافتند.

وی  به اسکان موقت 620 خانواده درحسینیه ها واماکن نظیر آن اشاره کرد و گفت: با تلاش مدیریت شهری و همکاری و تعامل ارزشمند هیئات مذهبی، 620 چادر در 7 حسینیه سطح شهر توزیع  شده بود.

شهردار کاشان کاشان در پایان گفت: این میزان اسکان مسافر، غیر از آمار اقامت گردشگران در خانه ‎های مسافر اعم از منزل مسکونی، ویلا، سوئیت، آپارتمان و...بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه