English

از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون؛

۹۷۷ خیر نیک اندیش در طرح اکرام ایتام و محسنین اصفهان ثبت نام کردند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۹۷۷ خیر نیک اندیش در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده اند.

 ۹۷۷ خیر نیک اندیش در طرح اکرام ایتام و محسنین اصفهان ثبت نام کردند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،نبی اله اله دادی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۹۷۷ خیر نیک اندیش در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: این خیرخواهان با برعهده گرفتن حمایت از هزار و ۸۷۱ فرزند یتیم و نیازمند، مسیر رفع مشکلات این عزیزان را تسهیل می کنند.

 نبی اله اله دادی با اشاره به اینکه یکی از محوری ترین مباحث در ماه رمضان، تقویت سطح رفاه نیازمندان است، ادامه داد: فرزندان تحت پوشش برای رسیدن به سطح رفاه مناسب، نیازمند دریافت مساعدت بین یک تا یک و نیم میلیون تومان می باشند که امیدواریم با حمایت خیران بتوانیم به این برنامه نزدیک شویم.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، افزود: بیش از ۱۱۰ هزار نیکوکار حمایت بیش از ۳۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند ولی همچنان بیش از ۴ هزار فرزند نیز چشم انتظار حمایت خیران می باشند.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: هم استانی های عزیز می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و پایگاه های مستقر در سطح استان، با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ همچنین با ورود به درگاه الکترونیکی ekram.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه