English

مسئول کمیته ایمنی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کل نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی اصفهان شامل حدود ۵۳۰ نیرو و عوامل ستادی برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدمهدی مقدس‌زاده با اعلام این خبر گفت: در شامگاه ششم فروردین‌ ماه مسافران نوروزی ۱۰۸ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند و نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۲۴ وسیله گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تمام چادرهای مسافران را می سنجند تا شرایط ایمنی برای آنها فراهم شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی که هر روز حدود ۱۷۴ آتش‌نشان در آن در حالت آماده‌باش قرار دارند، ۳۵ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و یک دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

وی از بازرسی و سنجش ایمنی حدود ۵۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه های مورد درخواست بازدید و نکات ایمنی لازم را به اتحادیه‌ها و انجمن‌های مربوطه اعلام کردیم.

مقدس‌زاده ادامه داد: با توجه به تراکم ترافیکی در ایام تعطیلات نوروز، ۱۸ مورد استقرار اطفائیه در طول شبانه‌روز در سطح شهر انجام شده است و در صورتی که گره ترافیکی جدیدی اعلام شود، استقرار جدید از طریق ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی به سه حریق و ۲۴ حادثه انجام و خدمات ایمنی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: کل نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان شامل حدود ۵۳۰ نیرو و عوامل ستادی برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اینکه روز گذشته شش نیروی غواصی در حاشیه زاینده‌رود مستقر بودند، تصریح کرد: شب گذشته ۴۱ تخته چادر در ورزشگاه امیریه، ۲۳۰ تخته چادر در ورزشگاه امام خمینی (ره)، ۱۰۰ تخته در ورزشگاه ولایت، ۴۵ تخته در امام‌زاده هفتشویه و ۷۰ تخته در نمایشگاه پل شهرستان برپا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه