English

پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

فرماندهی انتظامی استان در پیامی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از تمهیدات انتظامی و ترافیکی در روزها و شب های این ماه خبر داد.

پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در متن پیام فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان آمده است:

سلام بر رمضان، سلام بر ماه میهمانی خدا، ماهی که درهای رحمت الهی در آن گشوده می شود و بندگان گناهکار خود را برای بندگی خالصانه معبود خود آماده می کند، سلام بر ماه انس با قرآن، سلام بر ماهی که در آن دوستی ها و مودت ها بیشتر می شود و وحدت و انسجام مسلمانان اوج می گیرد، جرایم به پایین ترین حد خود می رسد و امنیت و آرامش به جوامع برمی گردد.

ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجو  در این ماه عزیز اعلام می کنم که فرماندهی انتظامی استان نیز با اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی ویژه  سعی می کند تا زمینه کسب فیض بیشتر مردم را در این ماه فراهم نماید.

با توجه به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز و حضور بیشتر مردم برای گذراندن ساعات پس از افطار در پارک ها و تفرجگاه ها و اماکن دیدنی و تاریخی شهر اصفهان  به همین جهت گشت های انتظامی استان به منظور ارتقای امنیت مردم و مقابله با مجرمانی که در پی سوء استفاده از این فرصت هستند افزایش می یابد. همچنین طرح های ترافیکی نیز در ساعات شلوغ نزدیک اذان مغرب در سطح شهر اصفهان اعمال می شود که از شهروندان و مسافران انتظار داریم کمال همکاری را با ماموران پلیس داشته باشند.

ضمناً به اطلاع عموم مردم،مسافران و کسانی که عذر شرعی برای روزه گرفتن دارند می رسانیم  که طبق هماهنگی های صورت گرفته هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های شهری و بین راهی، اغذیه فروشی های سطح شهر و داخل پایانه های مسافربری، فرودگاه ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذی ربط و رعایت شئون اسلامی و پوشاندن فضای داخلی خود به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد مجاز به ارائه خدمات هستند و  بنابر این از مسافران و کسانی عذر شرعی برای گرفتن روزه دارند انتظار می رود که مانند همیشه حرمت و حریم ماه رمضان و روزه داران محترم را نگهداشته و از روزه خواری علنی در معابر، پارک ها و اماکن عمومی خودداری کنند.

لازم به ذکر است سایر اغذیه فروشی ها که فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان هستند از یک ساعت قبل از اذان مغرب(افطار) مجاز به ارائه خدمات خواهند بود و نظارت بر فعالیت ها به صورت دقیق انجام می شود.

 در خاتمه از شهروندان و مسافران گرامی می خواهیم مانند همیشه ما را در امر خطیر تامین امنیت جامعه یاری داده و به جهت بهبود و ارتقای خدمات از طریق سامانه های 110 مرکز فوریت های پلیس و سامانه  197 دفتر نظارت همگانی بر عملکرد ماموران پلیس ارتباط برقرار کرده و در سر سفره های افطار و سحر  و لحظه های نیایش با خالق خود نیروهای تامین کننده امنیت جامعه را از دعای خیرشان فراموش نکنند.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه