English

رئیس کارگروه انتخابات شهرستان کاشان اعلام کرد؛

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در کاشان

رئیس کارگروه انتخابات شهرستان کاشان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی حماسی در شهرستان کاشان خبر داد.

 تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،محمدشریف زارعی تاکید کرد: تمامی تمهیدهای لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی حماسی در این شهرستان خبر داد و گفت: نشست‌های توجیهی و آموزش‌های لازم برای دست‌اندرکاران انتخابات کاشان برگزار و یا در حال برگزاری است.

به گفته وی، کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان کاشان تمامی توان خود را  برای بسترهای لازم اعم از آماده‌سازی فضا، امکانات، تجهیزات، مخابرات و پشتیبانی در شعبه‌های اخذ رای این شهرستان به کار خواهد گرفت.

فرماندار کاشان تاکیدکرد: از تمامی اعضای شعب اخذ رای خواسته شده تا با حداکثر دقت و توان، بکوشند تا برای نقش‌آفرینی در خلق حماسه سیاسی، زمینه حضور حداکثری افراد واجد شرایط را در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم آورند.

این مقام مسئول با توجه به شاخصه‌های رهبر معظم انقلاب مشارکت قوی،درقابت واقعی،سلامت و امنیت تاکید فرموده‌اند، یادآور شد: مردم ولایت‌مدار ایران با حضور شورآفرین و با صلابت خود در ۱۱ اسفند برای خلق یک حماسه سیاسی دیگر در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

رئیس کارگروه انتخابات شهرستان کاشان حضور پرنشاط مردم در انتخابات را عامل بسیار مهمی برای برهم زدن تمام محاسبات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد:مشارکت مردم در انتخابات باعث عزت، عظمت و اقتدار بیشتر کشور درجهان می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه