English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

کشف بیش از ۴ هزار عدد مواد محترقه قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از 4 هزار عدد انواع مواد محترقه خطر آفرین قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .

کشف بیش از 4 هزار عدد مواد محترقه قاچاق در کاشان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ  ایرج کاکاوند بیان داشت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، مقابله با افراد و واحد های صنفی متخلف که در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد فعالیت دارند در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات تخصصی و هوشمندانه پلیسی، طی چند مرحله عملیات موفق شدند 4 متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر و از آن ها تعداد 4 هزار و 252 عدد مواد محترقه غیر مجاز به همراه مقادیر قابل توجهی مواد اولیه ساخت این اقلام را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی ،از شهروندان خواست: با توجه به نزدیک شدن به آخر سال و به جهت کنترل و پیشگیری از حوادث مراسم 4 شنبه سوری، در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تولید و توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه