English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

کشف بیش از ۱۰۰۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف بیش از 1000 عدد انواع مواد محترقه قاچاق در اصفهان خبر داد.

کشف بیش از 1000 عدد انواع مواد محترقه قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان گفت: در بازرسی از 2 واحد صنفی تعداد یک هزار و 14 عدد انواع مواد محترقه خطرناک قاچاق کشف شد.

وی افزود:در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی با هماهنگی مقام قضائی از 2 واحد صنفی بازدید و تعداد یک هزار و 14 عدد انواع مواد محترقه  قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ما بنا داریم از بروز حوادث خطرناک جلوگیری کنیم تا در آستانه سال نو خانواده ای داغ دار نشود و نگرانی و دغدغه خانواده ها برطرف شود.

سلیمیان اظهار داشت:برخورد قاطعانه با معدود افرادی که با قاچاق مواد محترقه و یا تولید یا مصرف مواد محترقه دست ساز خطرناک نظم و امنیت عمومی را مختل ساخته صورت خواهد گرفت.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه پلیس مجری قانون است و در قانون برای افراد مخل نظم و امنیت مجازات در نظر گرفته شده است،گفت: برابر قانون قاچاق،خرید و فروش و ... مواد منفجره و محترقه بطور غیرمجاز جرم محسوب و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کرد: از نگهداری مواد محترقه در منزل و بخصوص در کنار وسایل حرارتی جلوگیری شود، فروشندگان مواد اولیه مواد محترقه از فروش این مواد به کودکان و نوجوانان خودداری کنند ، والدین باید خطرات بازی با مواد محترقه را به کودکانشان آموزش دهند و نیز آنان را از انجام چنین اقداماتی منع کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه