English

با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

اهدای زمین به ۴۶۴ خانوار دارای ۴ فرزند در بهارستان

به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اهدای زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، استاندار و دیگر مسئولان استان در شهر بهارستان با حضور خانواده های دارای 4 فرزند برگزار شد.

اهدای زمین به 464 خانوار دارای 4 فرزند در بهارستان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حمیدرضا رحیمی مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در این مراسم با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در ایام پر خیر و برکت توانسته ایم خدمتی ارائه دهیم، اظهار داشت: در این مرحله به 900 خانوار دارای 4 فرزند در استان اصفهان زمین اهدا خواهد که شامل واگذاری 232 پلاک زمین برای 464 خانوار دارای 4 فرزند در بهارستان و 436 خانوار در 7 شهر دیگر استان می باشد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 150 هزار متقاضی مسکن ملی داشته ایم، بیان کرد: بر اساس پالایش های انجام شده 50 هزار پرونده بررسی شده و 19 هزار واحد تامین زمین انجام شده است و بقیه نیز در شهر یا شهرک جدید اقدام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان خاطرنشان کرد: امروز و در این ایام مبارک نخستین واگذاری زمین را خواهیم داشت و به صورت نمادین به 10 خانوار داری 4 فرزند که از خانواده شهدا هستند این زمین ها اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقرر شده که یک پلاک 200 متری به 2 خانواده اهدا شود، گفت: 2 خانوار هم می توانند خودشان انتخاب کنند و اگر هم مایل نبودند ما برای شان به صورت قرعه کشی انتخاب خواهیم کرد، برای خانوارهای دارای 3 فرزند نیز بالای 3 هزار خانوار داریم  و برای 4 فرزند بالغ بر 700 خانوار داریم که در بهارستان ثبت نام کرده اند.

رحیمی پیرامون آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی بهارستان افزود: مدرسه دخترانه 12 کلاسه نوبت اول متوسطه و مدرسه پسرانه 12 کلاسه نوبت اول متوسطه هر کدام با هزینه 25 میلیارد تومان، بوستان محله مهر با هزینه 20 میلیارد تومان و مدرسه دخترانه 12 کلاسه نوبت اول متوسطه با هزینه 25 میلیارد تومان از جمله این پروژه ها می باشد.

وی پیرامون 2 پروژه مهم شهر بهارستان گفت: مترو در حال حاضر پیشرفت 52 درصدی در کل پروژه و زیرسازی 97 درصدی دارد و بیمارستان بهارستان نیز عملیات اجرایی آن امروز آغاز خواهد شد.

 

اهدای زمین به 900 خانوار دارای 4 فرزند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه بالغ بر 900 خانوار دارای 4 فرزند در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به آنها در استان زمین اهدا خواهد شد، اظهار داشت: بالغ بر 12 هزار و 600 خانوار دارای 3 و 4 فرزند در استان ثبت نام کرده اند که بیش از 90 درصد آنها حائز شرایط هستند، در 2 مرحله قبل 2800 پلاک و اکنون 377 پلاک تحویل خواهد شد.

علیرضا قاری قرآن تصریح کرد: عزیزانی که امروز در بهارستان به آنها زمین اهدا خواهد شد به هر 2 خانوار یک پلاک 200 متری اهدا خواهد شد که تا 4 طبقه امکان ساخت دارند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور دستیار وزیر راه و شهرسازی، استاندار و دیگر مسئولان استان به 10 خانوار، پلاک زمین اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه