English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۸۰ میلیارد لاستیک قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 691 حلقه انواع لاستیک خودروی خارجی قاچاق به ارزش 80 میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

کشف 80 میلیارد لاستیک قاچاق در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردارحمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لاستیک خودروی خارجی در 2 انبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات   691 حلقه انواع لاستیک خودروی خارجی به همراه 62 عدد رینگ را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان ارزش محموله مذکور بالغ بر 80 میلیارد ریال است اظهار داشت: با توجه به اینکه هر 2 محل در سامانه انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بوده و موجودی آنها نیز اعلام نشده بود مشمول جرم قاچاق شده و به همین دلیل  این انبارها با حکم مرجع قضائی پلمب  شدند.

سردار علینقیان پور از توقیف لاستیک های مکشوفه و انتقال آنها به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی استان خبر داد و گفت: در این خصوص 2 نفر نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه