English

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

بصیرت رمز موفقیت ملت ایران در فتنه ۸۸ بود

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:مردم بصیر و انقلابی اصفهان در فتنه سال ۸۸، یک روز زودتر از سراسر ایران، حمایت خود از نظام و بیعت با رهبری را اعلام کردند.

بصیرت رمز موفقیت ملت ایران در فتنه ۸۸ بود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی گفت: بصیرت ملت ایران موجب شد تا اجنبی و فتنه گران نتوانند به اهداف خود در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کنند.

وی افزود: در سال‌های تشیع در ایران، اصفهان نگین درخشان این دوران بوده است و این شهر مقدس مظهر بصیرت و مرجع معنویت شناخته شده است بطوریکه مردم اصفهان یک روز زودتر از مردم ایران به میدان آمدند و غیرت دینی خود را نشان دادند.

این مقام مسئول گفت: در فتنه سال ۸۸ ملت ولایت مدار با پیروی از رهبر معظم انقلاب توانست، با حضور میدانی و دفاع از نظام نقشه‌های شوم دشمنان را در حوزه‌های فرهنگ، اقتصاد، دین و جمهوری نقش برآب کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی افزود: در فتنه سال ۸۸ ملت ولایت مدار با پیروی از رهبر معظم انقلاب توانست، با حضور میدانی و دفاع از نظام نقشه‌های شوم دشمنان را در حوزه‌های فرهنگ، اقتصاد، دین و جمهوری نقش برآب کند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: زمانی که به مسیر نورانی انقلاب اسلامی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که این انقلاب آمده تا به انسان حیات طیبه و سعادت دنیوی و اخروی عطا کند و جهانیان را از عدالت، صلح، آزادی و معنویت بهره‌مند کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی تشکیل شد تا به انسان حیات دهد، عدالت، صلح، پیشرفت، آزادی و استقلال را در جهان مطرح کند و استمرار ما در این مسیر، در همت مراحل زندگی تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.

تویسرکانی گفت: اگر به دنبال استمرار انقلاب اسلامی هستیم باید برای بصیرت یک حساب جدا بازکنیم زیرا تنها قرآن می‌تواند راه بصیرت را به ما نشان دهد و جوانان را از منجلاب فضای مجازی نجات دهد و هدایت کند.

وی ادامه داد: در انتخابات سال ۸۸، ۸۵ درصد واجدان شرایط رأی دادند و رئیس جمهور منتخب،۲۴ میلیون رأی آورد، ولی دست نشانده‌ های آمریکا و رژیم صهیونیستی و منافقان، جوانان را فریب دادند و قصد داشتند ایران را زیر سلطه استکبار جهانی برود.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در حقیقت ولایت فقیه از رای مردم پاسداری کرد و اولین جایی که جرقه دینی زده شد اصفهان بود و موج اصفهان به همه کشور سرایت کرد.

تویسرکانی بیان کرد: با گذشت ۱۴ سال از فتنه ۸۸ هنوز مشکلاتی که داریم در ادامه آن فتنه است که سخت‌ترین ضربات را به انقلاب اسلامی وارد کرد تا پیوند امام و امت را قطع کند و ایران را به زیر سلطه استکبار جهانی درآورد اما خدا به برکت سیدالشهدا نخواست.

این مقام مسئول با بیان اینکه در عصر عاشورا به خیمه امام حسین (ع) حمله کردند و باطن کثیف خود را نشان دادند، افزود: اما دوباره روح و حماسه حسینی در مردم زنده شد و دو روز بعد از عاشورای ۸۸ مردم به میدان آمدند؛ همان مردمی که همه جا آمدند و برای انقلاب سرمایه گذاری کردند.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: ولایتی که امروز می‌توانیم به آن تمسک بجوییم، ولایت فقیه است که سخن و سیره و کلام او از معصومین است و هر چه مطرح می‌کند از قرآن و عترت است و باید با وحدت و همبستگی و جهاد تبیین و صبر و استقامت این مسیر را ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی دولت سیزدهم گفت: اخلاص رئیس جمهور و اینکه ایشان خود را سرباز ولایت می داند بسیار حائز اهمیت است و مسؤولان انقلابی ما شبانه روز تلاش می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه