English

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت روز جهانی معلولین

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت روز جهانی معلولین
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 ، متن پیام سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت  روز جهانی معلولین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم آذرماه مصادف با روز جهانی معلولان، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به همت والا و خستگی‌ناپذیر هم‌نوعانی است که در عمل ناتوانی را زمین‌گیر کرده‌اند.

این روز برای تکریم انسان‌های بزرگی است که هیچ وقت معلولیت و نقص عضو برای آن‌ها محدودیت نبوده و با توکل بر خداوند منان، همت‌عالی و اعتماد به نفس، جلوه‌های زیبایی از شکوفایی استعدادها و غلبه‌ی اراده بر ناتوانی‌ها را به نمایش می‌گذارند. 

بر همه‌ی ما لازم است در جهت تکریم این عزیزان، با برنامه‌ریزی درست و ایجاد تسهیلات مناسب، زمینه‌ساز رشد و اعتلای بیش از پیش آنان را فراهم سازیم که خوشبختانه این مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار در دستور کار بوده و اقدامات مناسبی در استان ایلام در حوزه‌های مختلف از جمله در ارتباط با مناسب‌سازی فضای ادارات در جهت راحت‌سازی فضا برای معلولان عزیز صورت پذیرفته است.

اینجانب روز جهانی معلولین را به جامعه‌ی معلولین و توان‌خواهان، دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، معلمان مدارس استثنایی و خانواده‌های محترم و صبور این عزیزان تبریک می‌گویم و از زحمات بی‌شائبه‌ی خادمین این عرصه در بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی، خیرین گرانقدر و انجمن‌های معلولین، قدردانی می‌نمایم. امیدوارم بتوانیم با همیاری بخش‌های اجرایی و نظارتی، بستری مطمئن برای ترسیم آینده‌ی روشن این عزیزان، فراهم سازیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه