English

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان:

۴ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فلاورجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری 4 خرده فروش و کشف بیش از 2 کیلو انواع مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

4 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فلاورجان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، مأموران کلانتری 12 این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری و توزیع مواد مخدر در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در چند عملیات ضربتی موفق به دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر و کشف 2 کیلو حشیش و 71 گرم شیشه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته اند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این زمینه، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه